  • 21. Data: 2011-12-23 21:35:40
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysztof 45 napisał(a):
    > A zdradzisz czemu musi na stacji?
    Już wiem LOL
    --
    Krzysiek

  • 22. Data: 2011-12-23 21:36:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-23 21:30, Krzysztof 45 pisze:

    > A zdradzisz czemu musi na stacji?

    Bo ze sklepu, to będę musiał biegać z fakturą po wszystkich
    świętych za podpisami(korporacja) a mi się nie widzi.

    A na stacjach mam karty ... floty/rutexy/inne takie.
    Zatem szukam dalej ;P

    jak będziesz gdzieś w naszych okolicach tankował - to rzucaj
    okiem czy mają, ja obleciałem parę stacji i dupa. Śpieszyć mi
    się nie spieszy, ale chce wrócić do w/w bo w deszczu widziałem o
    niebo lepiej. Inna sprawa, że ... ale to nie do zrealizowania.
    Nie mam PM z przodu, więc selektywnych nie mam jak wciepać :)

  • 23. Data: 2011-12-23 21:39:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Jak możecie obaj? Dopiero 1,5 roku minęło od śmierci naszego Śp.
    > Prezydenta, ciszej nad tą trumną!

    A Tupolew nadal pocięty...

  • 24. Data: 2011-12-23 21:49:23
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Bo ze sklepu, to będę musiał biegać z fakturą po wszystkich świętych za
    podpisami(korporacja) a
    > mi się nie widzi.
    Cały jebitny karton bierzesz? :D
    Bo jak tylko komplet to warte zadymy ? :D
    > ...] bo w deszczu widziałem o niebo lepiej.
    Skosztuj Philipsa Vision Plus
    --
    Krzysiek

  • 25. Data: 2011-12-23 21:49:49
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 21:36:54 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > jak będziesz gdzieś w naszych okolicach tankował - to rzucaj
    > okiem czy mają, ja obleciałem parę stacji i dupa.

    W Łodzi na conajmniej dwóch Statoliach to mieli* : na Piłsudskiego
    i na Przybyszewskiego.

    A jak Ci się bardzo nudzi, to pozostaje jeszcze dość skuteczna metoda
    "telefonu do przyjaciela" - w przypadku statoil.pl masz adresy razem
    z telefonami :)

    * ale to było ca. 6 m-cy temu a i cena była wielce zniechęcająca -
    jakieś 20% od detalu w IC.

    "Wszystko to, co czytelnik wie lepiej niż telewizja - zawdzięcza gazetom.
    Jan Nouwen."

  • 26. Data: 2011-12-23 21:50:36
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > 1. Odpowiadam : metr sześcienny
    > 2. Katoliczyna ... pełną gębą ;)
    > 3. Wolę być jebanym chamem i lewakiem - niż zakłamaną kurwą - katolakiem
    > ;)
    >
    > Wesołych świąt szmatko :)

    Braklo weny widze, a tak dobrze ci szlo. Hehe, cienki jestes jak dupa weza.

    sz.

  • 27. Data: 2011-12-23 21:52:26
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    to <t...@x...abc> napisał(a):

    > begin DoQ

    > A Tupolew nadal pocięty...

    A liczyles, ze sie zrosnie?

  • 28. Data: 2011-12-23 21:54:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-23 21:50, szufla pisze:
    > Braklo weny widze, a tak dobrze ci szlo. Hehe, cienki jestes jak dupa weza.

    Nudzisz jak twoja stara po stosunku.

    PLONK.

  • 29. Data: 2011-12-23 21:57:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-23 21:49, Krzysztof 45 pisze:

    > Cały jebitny karton bierzesz? :D
    > Bo jak tylko komplet to warte zadymy ? :D

    Zryta biurokracja ;/ ... odnowienie umowy i wybranie tela, który
    "dla nas" kosztuje 1 PLN wymaga ode mnie 3 podpisów (nie moich
    :)) I dlatego mi się nie chce. Dlatego też większości "krótkich"
    delegacji nie rozliczam - nie płaciłem za hotel
    (przelew/gotówka) to się nie rozliczam, bo szkoda zachodu za 23
    PLN ... Dlatego uparłem się na stację benzynową.

    > Skosztuj Philipsa Vision Plus

    A właśnie te są i na statoilach i na BP ... ale przekonanym do
    najtbrejkerówplós, ... a porównania nie mam, to wolę nie pchać
    się ...

    Wiesz - podobają mi się tylko te piosenki, które już słyszałem i
    te filmy, które już obejrzałem.

    Masz porównanie ?

  • 30. Data: 2011-12-23 21:59:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-23 21:49, Marcin Stankiewicz pisze:
    > * ale to było ca. 6 m-cy temu a i cena była wielce zniechęcająca -
    > jakieś 20% od detalu w IC.

    Dobra podpowiedź ... ale Łódź nie leży we Wrocławiu ani przy DK8
    ... chwilowo tak do lutego do Łodzi nie zawitam.

    Cena nie gra roli ... ale skoro mówisz, że na statoilu mieli ...
    to może po prostu obdzwonię wszystkie w PL, które mogę nawiedzić
    w najbliższy miesiąc ... a trochę tego być może...