  • Data: 2018-11-16 17:56:32
    Temat: Re: na zarowke
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8b9396e2-09fa-4c33-9e32-9622878dd722@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 16 listopada 2018 08:43:45 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Dawno już na poczcie nie byleś

    Istotnie - rzadko bywam.

    >Tam teraz samoobsługa jest. Są stojaki z gazetami, kopertami,
    >książkami długopisami i innymi pierdołami, bierzesz co potrzebujesz,
    >stajesz w kolejce i płacisz.

    No fakt, jest samoobsluga w pewnym asortymencie.
    Ksiazeczki dla dzieci .. bo czy koperty i dlugopisy to nie wiem.

    No ale samoobsluga jest nie tylko na poczcie - przychodze do Tesco,
    biore towar, i nikt mi nie wydaje od razu paragonu :-)

    J.