  • 1. Data: 2012-04-13 13:03:17
    Temat: naklejki pl.misc.samochody
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    Czy ktoś dysponuje naklejką grupową najlepiej w Warszawie albo
    okolicach? Chętnie odkupię :)

    Jeżeli ktoś może wysłać to naturalnie plus wysyłka.

    Rafał

  • 2. Data: 2012-04-13 13:54:07
    Temat: Re: naklejki pl.misc.samochody
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-04-13 13:03, The_EaGle pisze:
    > Czy ktoś dysponuje naklejką grupową najlepiej w Warszawie albo
    > okolicach? Chętnie odkupię :)
    >
    > Jeżeli ktoś może wysłać to naturalnie plus wysyłka.

    Ja bym też prosił Białystok

    gregor

  • 3. Data: 2012-04-13 14:06:21
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-04-13 13:54, gregor pisze:

    > Ja bym też prosił Białystok

    O, to i ja się podłączę przy okazji. Potrzebowałbym jedną zewnętrzną.
    Trójmiasto, lub do odbioru np. w Białymstoku na przełomie maja/czerwca ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2012-04-13 14:11:44
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > O, to i ja się podłączę przy okazji. Potrzebowałbym jedną zewnętrzną.
    > Trójmiasto, lub do odbioru np. w Białymstoku na przełomie maja/czerwca ;)
    >
    > Pozdr,

    Ja tez jestem chetny, poszukuje juz od roku (starej nie udalo sie
    przekleic).
    Najlepiej wysylkowo.
    pzdr
    Adam

  • 5. Data: 2012-04-13 14:14:13
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-04-13 14:11, adam pisze:

    > Ja tez jestem chetny, poszukuje juz od roku (starej nie udalo sie
    > przekleic).
    > Najlepiej wysylkowo.
    > pzdr
    > Adam

    moze ma ktos to w Corelu to poprosze kumpla i druknie pare sztuk na
    odpowiedniej maszynie

    gregor

  • 6. Data: 2012-04-13 14:32:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin The_EaGle

    > Czy ktoś dysponuje naklejką grupową najlepiej w Warszawie albo
    > okolicach? Chętnie odkupię :)

    Jeśli chodzi o Warszawę, to naklejkami dysponuje wyłącznie troll Artur.
    Odbiór wyłącznie osobisty, po ucałowaniu trolla w stopę. :>

  • 7. Data: 2012-04-13 14:52:34
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-04-13 14:14, gregor pisze:

    > moze ma ktos to w Corelu to poprosze kumpla i druknie pare sztuk na
    > odpowiedniej maszynie

    http://www.sendspace.pl/file/dc669b13135bfb129c012fe
    /plmisc

    Pozdr,

  • 8. Data: 2012-04-13 15:16:13
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-04-13 14:52, LEPEK pisze:

    > http://www.sendspace.pl/file/dc669b13135bfb129c012fe
    /plmisc

    > Pozdr,

    Coś nie działa ten plik - nie mogę go uruchomić żadnym Corelem ...

    gregor

  • 9. Data: 2012-04-13 17:36:50
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-13 15:16, gregor pisze:

    > Coś nie działa ten plik - nie mogę go uruchomić żadnym Corelem ...

    Ouuu. To nie wiem. Mam jeszcze gifa w jakiejś dużej rozdzielczości -
    wrzucić?

    Pozdr,

  • 10. Data: 2012-04-13 19:38:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości

    (...)

    Dla przypomnienia w Poznaniu mam kilka, ale tylko odbiór osobisty.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N