  • 21. Data: 2012-04-13 22:12:33
    Temat: Re: naklejki pl.misc.samochody
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jm9ubs$hom$1@mx1.internetia.pl...

    > Jak widać kopie będziemy mieli. Może zamiast robić parę sztuk zrobimy ze
    > 100 - pytanie tylko ile to będzie kosztować. Ja mogę wziąć z 30-40 i
    > chętnym w Wawie i okolicach mogę udostępniać.
    >
    > Jak już robić i kogoś fatygować to tak żeby był z tego większy pożytek -
    > naklejka rzecz deficytowa na p.m.s.
    >
    > Bardzo ważna rzecz aby była dobrej jakości bo nic tak nie denerwuje jak
    > wyblakła naklejka po 3-4mc. Poprzednie były naprawdę OK. Jeździłem z jedną
    > około 6 lat i ostatnia to od 2004 roku 2010 na jednym aucie.

    U mnie wytrzymała 9 lat, u kolejnego właściela przynajmniej dwa, czyli razem
    jedenaście - te z 1999 roku też były wytrzymałe ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2012-04-13 22:22:11
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a nie będziesz czasami na motorshow w sobote?? :)

    sobota wieczór lub niedziela.
    Jak będziesz zainteresowany napisz maila na prv (odbieram praktycznie na
    bieżąco)/

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365

  • 23. Data: 2012-04-13 22:28:18
    Od: The_EaGle <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-13 22:12, Yogi(n) pisze:

    > U mnie wytrzymała 9 lat, u kolejnego właściela przynajmniej dwa, czyli
    > razem jedenaście - te z 1999 roku też były wytrzymałe ;-)

    No ja od 1999 roku do 2004 miałem 4 samochody wiec nie testowałem aż tak
    ;) dopiero później się ustabilizowałem ;) a pierwsza naklejka była w
    2000 albo 2001...nie pamiętam...

    Te były od JMK...ktos w ogóle wie co się z nim dzieje, po za tym że
    chyba w AutoMapie pracuje? ;)

    ---
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 24. Data: 2012-04-14 02:17:40
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    megrims wrote:

    > no to najlepiej z 10000 i w miasto nocą i pooklejać
    > wszystkich co się da.
    > :)

    Radiowozy!!

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 25. Data: 2012-04-14 07:32:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-14 02:17, Rafał Grzelak pisze:

    > Radiowozy!!

    szkoda naklejek

  • 26. Data: 2012-04-14 09:25:26
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-13 21:15, The_EaGle pisze:

    > Wrzuć proszę i daj linka. Będziemy robić kopie.

    http://www.sendspace.pl/file/414a0525a97ba2992aaeb2a

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 27. Data: 2012-04-14 13:38:02
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-04-13 21:20, The_EaGle pisze:

> [...]
    > wyblakła naklejka po 3-4mc. Poprzednie były naprawdę OK. Jeździłem z
    > jedną około 6 lat i ostatnia to od 2004 roku 2010 na jednym aucie.

    Jak tylko będę miał plik w Corelu - działający to na pewno przekonam
    kumpla by zrobił mi to na najlepszej naklejce dzisiaj przychodzi do mnie
    to z nim pogadam jakby co to mogę załatwić każdą ilość oczywiście w
    cenie materiału i koszty wysyłki (to nie jest spam) bo nie chcę mieć w
    tym interesu.

    gregor

  • 28. Data: 2012-04-14 19:33:39
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Apr 2012 13:03:17 +0200, The_EaGle napisał(a):

    > Czy ktoś dysponuje naklejką grupową najlepiej w Warszawie albo
    > okolicach? Chętnie odkupię :)

    Rafał, jakbyś zawitał kiedyś w nasze skromne dolnośląskie progi to ja mam
    jeszcze odpwiedni zapas naklejek z edycji Borysowej (i duże i małe).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 29. Data: 2012-04-14 20:56:58
    Od: krzyniem <"kn[usunto]"@post.pl>

    W dniu 2012-04-13 13:03, The_EaGle pisze:
    > Czy ktoś dysponuje naklejką grupową najlepiej w Warszawie albo
    > okolicach? Chętnie odkupię :)

    Mam jedną dużą, jedną średnią i jedną malutką.
    Oddam wszystkie za colę :)
    Warszawa Bielany, ew. w godz. pracowych Praga - okolice pl. Hallera.

    Na nowym aucie nie nakleiłem, bo mi się nie podoba. Wygląda jak znak
    ostrzegawczy, a ja nie uważam, żebym aż tak źle jeździł, żeby kogoś
    przed sobą ostrzegać.

    W gratisie mogę dorzucić "dziecko w samochodzie" ;)
    (żartowałem)

    --
    krzyniem
    kn[usunto]post.pl

  • 30. Data: 2012-04-14 22:11:25

    W dniu 2012-04-14 07:32, megrims pisze:

    > szkoda naklejek

    jeszcze pozew zloza i nas pozamykaja za niszczenie mienia publicznego,
    oklejanie itp. (vide akcja vs przebrany za fotoradar)

    ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)