  • 21. Data: 2013-09-20 17:27:19
    Temat: Re: naprawa zerwanego gwintu w misce olejowej
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-09-20 15:38, AZ pisze:

    > To czemu tak latwo zerwac gwint w misce? Nie dokrecalem rura 1m, kilkanascie
    > wymian i po gwincie.

    Zbijaja w ten sposob mase motocykla sk...ny.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 22. Data: 2013-09-23 10:54:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Zbijaja w ten sposob mase motocykla sk...ny.

    niektorzy na oleju tez oszczedzaja i malo leja

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 23. Data: 2013-09-29 15:20:26
    Od: Freenew <b...@o...pl>

    W dniu 2013-09-14 14:08, Hinek pisze:
    > Użytkownik "WIADRO" napisał

    > Helicoil może pomóc. To takie wkładki/sprężynki. Tyle że to trochę
    > kosztuje.
    > W każdym razie działa.
    > Pozdr

    Mogę tę technologię gorąco polecić, swego czasu zerwałem gwint przy
    dokręcaniu świecy. Helicoli sprawiło się bardzo dobrze.
    Pozdr