  • Data: 2013-07-18 12:21:21
    Temat: Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:51e7b2fc$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dokładnie tak. Splanowaną głowice, dotarte zawory, wymieniony
    > uszczelniacz, wymienione uszczelniacze zaworowe 300 pln już poszło:)

    Ja bym kupił słupek z suchym połączeniem kadłub głowica. Poprzekręcał
    osprzęt i nie dotykał głowicy. Bo pewnie pojeździ tak ze 2 lata a jak
    rozgrzebiesz to sprzedający w razie czego nie przyjmie grata i zostaniesz z
    ręką w nocniku.
    Jak pojeździ i zacznie puszczać olej w płyn albo na zewnątrz to wstawisz
    sobie swoją głowice.
    Chyba, że trafisz już goły blok bez głowicy w niskiej cenie.

    Łukasz