    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
    Date: Mon, 4 Jan 2016 12:40:07 +0100

    On Mon, 4 Jan 2016, Rafal Jankowski wrote:

    > On Thu, 31 Dec 2015, Lukasz Trabinski wrote:
    [...]
> [...]

    Jeszcze drobna uwaga, bo nie wiem czy nadajemy na tych samych falach. Ja
    nie odnoszę się do faktu, że co innego jest w IRR a co innego w BGP, bo
    akurat tutaj rozbieżności nie ma. Chodziło mi tylko o to, że
    zarejestrowany w RIPE prefix był częścią przestrzeni administracyjnej
    ARINa wg.
    http://www.iana.org/assignments/ipv4-address-space/i
    pv4-address-space.xhtml