  • 11. Data: 2009-11-19 09:17:50
    Temat: Re: news serwer?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    AZ pisze:

    > A te oliwki syntetyczne przynajmniej?

    Jak sama nazwa wskazuje oliwe z oliwek robi sie z rzepaku. Mineralnego
    rzepaku.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-11-19 11:48:42
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Glub" <g...@g...com> wrote in message
    > Znacie Panowie i Panie news serwer który byłby dostępny z poziomu tepsy,
    > aster i blueconnecta?
    >
    > Serwer tepsowy blokuje dostęp jak jestem na Blueconnekcie jak i z astera
    > a via nerwostrade nie dostanę się na serwer news gazety.pl...
    > --

    Ten post został napisany z sewera news gazety.pl przez neostrade.
    Więc można.

    spis serwerów news masz tu
    http://www.killfile.pl/nntpservers.html

    pozdro

    greg

  • 13. Data: 2009-11-19 12:08:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Znacie Panowie i Panie news serwer który byłby dostępny z poziomu tepsy,
    > aster i blueconnecta?

    ja uzywam news.task.gda.pl dziala napewno z aster, upc, crowley, czy z tpsa
    nie wiem, nie sprawdzalem

  • 14. Data: 2009-11-19 12:24:53
    Od: Glub <g...@g...com>

    "greg" <g...@f...com> wrote:
    > "Glub" <g...@g...com> wrote in message

    > Ten post został napisany z sewera news gazety.pl przez neostrade.
    > Więc można.

    Widocznie zmieniło się jak z tp.news.pl
    Zmienili nazwę na nerwostrada.news.pl

    > spis serwerów news masz tu
    > http://www.killfile.pl/nntpservers.html

    Dzięki.
    --
    Glub

  • 15. Data: 2009-11-19 13:27:50
    Od: Glub <g...@g...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > ja uzywam news.task.gda.pl dziala napewno z aster, upc, crowley, czy z
    > tpsa
    > nie wiem, nie sprawdzalem

    Się zobaczy.

    --
    Glub

  • 16. Data: 2009-11-19 14:20:05
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Glub pisze:
> [...]

    prawda

    czy z

    niekoniecznie

    --
    pozdr
    pj

  • 17. Data: 2009-11-19 16:16:42
    Od: Glub <g...@g...com>

    Glub <g...@g...com> wrote:

    > Się zobaczy.

    Wysłać, się wysłali ale już odebrać to nie pozwolił.
    --
    Glub

  • 18. Data: 2009-11-20 15:33:31
    Od: Glub <g...@g...com>

    Serwer news.gazeta.pl po blueconnect.

    --
    Glub

  • 19. Data: 2009-11-22 18:08:58
    Od: "omega_fan" <o...@n...com>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > Znacie Panowie i Panie news serwer który byłby dostępny z poziomu tepsy,
    > aster i blueconnecta?

    news.gazeta.pl (wymagane konto na gazeta.pl) - działa z całego świata,
    można czytać i pisać, bez zarzutu.

  • 20. Data: 2009-11-22 19:23:34
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 19:08:58 +0100, omega_fan napisał(a):

    > news.gazeta.pl (wymagane konto na gazeta.pl) - działa z całego świata,
    > można czytać i pisać, bez zarzutu.

    Potwierdzam.
    Po przetestowaniu różnych rozwiązań, od dłuższego czasu korzytam tylko z
    gazety - i nie ma powodu do narzekań.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.