    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: nie termo transfer
    Date: Sun, 7 Oct 2018 14:13:56 +0000 (UTC)

    rry <m...@g...pl> wrote:

    > Płytka z chemotransferem jak na filmiku. Trochę mniej ostre kontury
    > niż z termotransferu:
    > http://pokazywarka.pl/kfej4s/

    Używasz chemotransferu jako metody z wyboru czy zrobiłeś tę płytkę, żeby
    po prostu przetestować metodę?

    Pytam bo zastanawiam się, czy i jaką zaletę ma chemotransfer względem
    termotransferu. Mi to wygląda na więcej babrania się bez korzyści, ale
    może są jakieś korzyści?

    Sam najczęściej używam fototransferu, ale jak mam do zrobienia jakąś
    prostą płytkę to szybciej mi puścić termotransfer...