    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Thu, 14 May 2020 16:21:28 -0700 (PDT)
    Subject: Re: nietypowa prosba dot. telefonu komórkowego z radiem
    From: Jestem Nowy <n...@p...pl>

    W dniu czwartek, 14 maja 2020 23:32:37 UTC+2 użytkownik Jestem Nowy napisał:
    > wymóg aby telefon mógł obsługiwać radio wydaje się oczywisty
    > i do tego łatwiutki do spełnienia (setki modeli umożliwiają
    > słuchanie radia przy użyciu telefonu komórkowego)
    >
    > chodzi jednak o zgodę w rodzinie podczas epidemii
    >
    > jedna osoba ciągle słucha na cały głośnik Radia Maryja
    > a drugiej osobie bardzo to przeszkadza; nie pomagają prośby
    > aby miłośniczka Belzebuba z Torunia używała słuchawek
    >
    > nie wiem czy to przypadek czy zrządzenie Boskie :) ale wyżej
    > opisanej fance katolickiego radia właśnie telefon popsuł sie
    > i w ogóle nie chce włączyć się. => Trzeba kupić NOWY telefon

> [...]

    gdyby nie problemy ze zgodą w rodzinie (gdyby babcia
    dała _dobrowolnie_ przekonać się do używania słuchawek)
    to kupiłbym coś takiego:

    https://allegro.pl/oferta/telefon-myphone-3330-radio
    -bluetooth-dual-sim-mp3-8461589728

    jest klawiatura (taka jak seniorzy lubią) ale niestety,
    z opisu nie wynika zapewnienie że bez słuchawek radio FM nie zadziała

    obawiam się że niestety zadziała i znowu będzie wojna domowa