    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nocne Polakow podroze
    Date: Mon, 10 Jun 2013 10:24:13 +0200

    W dniu 2013-06-10 09:45, TM pisze:
    > Andrzej, daj spokój. Oni mają swoje PORD, Oni są królami dróg, muszą
    > zdążyć do celu po trupach. Ciekawe, czy w Szwajcarii albo w Szwecji też
    > by tak jeździli? Co tam ... 10 czy 20km/h szybciej w terenie
    > zabudowanym. Poza nim oczywiście można i 50 więcej nić przepisy
    > pozwalają. Sami sobie ustalają limity głupoty. Przecież Oni muszą
    > przyjechać 10 minut wcześniej, a że w tym czasie mogą kogoś zabić, lub
    > uczynić kaleką, to nie ich sprawa. Każdy z nich jest przecież "miszczem"
    > kierownicy. Takich nie przekonasz. Dopiero, jak spowodują wypadek z
> [...]

    Ty chory jesteś jeżeli uważasz kogoś za głupka kto jedzie po za
    zabudowanym +20
    Temat wałkowany milion razy, ale widzę że betony są nie do odbetonowania.

    Co do dwóch stłuczek, bo chyba to do mnie, już pisze jakie to był6y.

    Zima i w chuj śniegu. Mała wiocha w górach i wykopuje sie z parkingu na
    drogę. Droga z prawej zasłonięta autobusem. Droga mało uczęszczana, może
    co 15 min jakieś auto jedzie. Więc wykopując się, miałem dojechać do
    drogi i filnąć czy coś nie jedzie, ale pomyślałem że jak się zatrzymam
    to już nie ruszę. Wychyliłem się i bach. Dostałem lekko w prawe koło od
    gostka który mówi: panie musiałem pod tę górę zapierdalać bo bym nie
    podjechał gdy bym zwolnił. On zbił sobie lampę.

    Druga stłuczka, stoję na światłach na lewym pasie, ubzdurało mi sie że
    bardziej pasowało by mi skręcić w prawo, pokazuje gostkowi co stoi po
    mojej prawej że będę skręcał, kierunek i jadę, a on w pedał i mnie w drzwi.

    Taki to standard.
    --
    Krzysiek