  • 101. Data: 2013-06-11 23:02:20
    Temat: Re: nocne Polakow podroze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2013 22:17, Krzysztof 45 pisze:

    > Zagrożenia?

    Niezachowanie bezpiecznej odległości jest powodowaniem zagrożenia.

    Robienie tego celowo to klasyczne leczenie kompleksów.

    > Jasne. Jest jeszcze opcja po wyprzedzeniu go z prawej, zajechać mu
    > drogę, zatrzymać i kulturalnie poinformować że wkurwia tabun ludzi za sobą.

    To ma być kulturalnie?

    > Zagrożenie ta właśnie taka pipa na lewym pasie.

    Raczej taka menda, co niby się śpieszy, ale celowo zajeżdża komuś drogę.

    > Takie pipy nie hamują nagle.

    Nawet jak im coś przed maskę wyskoczy?

    > Jadą twardo do przodu nie wiedząc co się
    > dzieje dookoła.

    Nie sądź innych po sobie.

    > Nie musisz sadzić tekstów typu wina będzie moja. Chyba rozmawiają tu
    > ludzie którzy posiadają PJ.

    No nie wiem... Nawet jeśli posiadają, to zdecydowanie na nie nie zasługują.

    > Kurwa, a teraz uświadamianie mnie że nie jestem uprawniony do karania.
    > Jakie karanie? O czym Ty pieprzysz? Podjechanie bliżej to jest kara? A

    Jedno z dwojga - albo robisz to bo jesteś bezmyślnym idiotą, albo robisz
    to celowo w celu "popędzenia" przez zastraszanie. W takim przypadku
    jesteś nie dość że idiotą to jeszcze skurwysynem. Czy tak postępujesz?

    > co powiesz o długich światłach po lusterkach i jeszcze klaksonie? To już
    > chyba w zawiasy się nie kwalifikuje LOL

    Zależy. Krótkie jedno lub dwukrotne zasygnalizowanie swojej obecności to
    raczej nic złego. Ale uporczywe trzymanie się czyjegoś zderzaka i
    oślepianie go i jeszcze rozpraszanie klaksonem to powodowanie
    zagrożenia. ?I szczerze ci życzę, żebyś przynajmniej trafił na kogoś
    bardziej nerwowego od ciebie, kto skuje ci mordę jak spróbujesz mu
    "kulturalnie" zajechać drogę. Ja będę tylko słał donosy. Jak paru
    bęcwałów straci prawko, to może reszta zapierdalaczy się opanuje.

    Ten ktoś może mieć powód, dla którego jedzie wolniej niż ty. Mogą to być
    chociażby przepisy. Jak ci się nie podobają przepisy - masz legalną
    drogę do ich zmiany i jeśli uzyskasz odpowiednio liczne poparcie - może
    ci się to udać.

    Ale nie - ty, wzorem Siudalskiego walczącego z moderacją grupy o
    historii, wolisz robić burdel i awantury.

  • 102. Data: 2013-06-11 23:08:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2013 22:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > OT: czyżby wątek nie poszedł po twojej myśli, że próbujesz wypełzać z
    > kf'a?

    Z niczego nie wypełzam. Albo pisz na temat, Mydlak, albo się łaskawie
    zamknij.

    > Liczyłeś na przyklask ogółu, a okazało się, że jesteś kimś, kto za

    Primo: poklask, jeśli już.
    Secundo: nie, nie liczyłem... Na grupie z takimi pojebami jak Kałlina?
    To chyba było oczywiste, że zaraz pojawią się zakompleksione dupki,
    leczące swoje różnorakie kompleksy struganiem bogów szos, których żadne
    limity nie dotyczą.

  • 103. Data: 2013-06-11 23:25:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 9 Jun 2013 19:44:36 +0200 (CEST), WildS napisał(a):

    > Ciężarówka to nie twoj cienias. Od 50 do 90 się wolniej rozpędza.

    > Blokowałeś.
    >
    > Najgorsi są właśnie tacy jadący jak pizda. 85-95 poza terenem, 45-55 w
    > terenie gdzie nie ma aktywnych FR, zwłaszcza w nocy.

    Na podobnej zasadzie można powiedzieć że najgorsza podobna "pizda" w
    ciężarówce co to zabudowany jedzie 83km/h, poza zabudowanym jedzie
    83km/h...
    Że niby kaganiec ma? A niech wyłączy, a jak się boi wyłączyć, to niech
    sobie poszuka innego zajęcia które go nie będzie przerażać ;)

    Jeden się boi nieaktywnego fotoradaru, inny wyłączyć kaganiec - jeden
    dokładnie wart drugiego.

    A prawda taka, że pretensje wobec kogoś kto jedzie zgodnie z przepisami,
    ograniczeniami pojazdu, własnych umiejętności czy czegokolwiek, to jest
    przejaw jakiś własnych kompleksów.
    Ktoś jedzie za wolno - to wyprzedź i sobie jedź szybciej.
    Jak nie potrafisz, albo nie możesz wyprzedzić z jakiegokolwiek powodu, to
    zrób odstęp i jedź grzecznie za nim.

  • 104. Data: 2013-06-11 23:31:51
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-11 23:02, Andrzej Lawa pisze:

    > To ma być kulturalnie?
    Dojechanie nie kulturalne. Normalny w trzy sek zajarzy o co chodzi i
    zjedzie na prawy. Światła długie nie kulturalne, klakson nie kulturalny...
    Zadzwonił bym telefonem ale nie znam numeru.

    > [...]

    Do reszty bzdur nie będę się ustosunkowywał i zniżał do Twojego poziomu.
    Nie chce mi się i nie mam nastroju. Może kiedy indziej.

    Posłuchaj kilku kolegów z tego wątku. Może lepiej przesiądź się do PKSu.
    --
    Krzysiek

  • 105. Data: 2013-06-12 00:38:03
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    [do mnie]
    > Spieprzaj, dziadu.

    Rozumiem, więc jesteś Bogiem , z Bogiem się nie dyskutuje.
    Tylko dlaczego nasz pms Bóg jest chamem?

    Pieszy

  • 106. Data: 2013-06-12 08:39:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2013 23:31, Krzysztof 45 pisze:
    > Dojechanie nie kulturalne. Normalny w trzy sek zajarzy o co chodzi i
    > zjedzie na prawy. Światła długie nie kulturalne, klakson nie kulturalny...
    > Zadzwonił bym telefonem ale nie znam numeru.

    Niekulturalne jest też kaleczenie języka poprzez rażąco błędne pisanie
    "nie" z innymi częściami mowy.

    Raz czy dwa dać znać o sobie można. Uporczywe nacieranie czy oślepianie
    lub trąbienie to chamstwo. Notabene uporczywie stosowane przez takich
    jak ty czy Kałlina MIMO zajętego prawego pasa, mimo sygnalizowania
    zamiaru skrętu w lewo oraz (sic!) mimo tego, że wyraźnie widać że dalej
    i tak jest sznur innych samochodów i FIZYCZNIE NIE DA SIĘ szybciej
    jechać to już nie tylko chamstwo ale zwykłe odmóżdżenie.

    > Do reszty bzdur nie będę się ustosunkowywał i zniżał do Twojego poziomu.

    Zniżał? Musiałbyś sobie kilometrową drabinę, żeby metaforycznych pięt mi
    sięgnąć!

    Zwyczajnie nie miałeś argumentów (nawet idiotycznych) więc strzeliłeś
    focha i zwiałeś.

    > Nie chce mi się i nie mam nastroju. Może kiedy indziej.
    >
    > Posłuchaj kilku kolegów z tego wątku. Może lepiej przesiądź się do PKSu.

    No i zapierdalaczowi strzeliła żyłka ;)

    Drogi zapierdalaczu - dziś jadę odebrać drugą kamerkę, zainstaluję ją z
    tyłu i będę uprzejmie informował stosowne organa o każdym ćwoku
    uporczywie siedzącym na zderzaku. W sumie takich wy jest na tyle niedużo
    (pewnie sporo się wykruszyło na drzewach i fotoradarach), że od czasu do
    czasu mogę się pofatygować jako świadek... Zwłaszcza że mam blisko.

  • 107. Data: 2013-06-12 08:41:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.06.2013 00:38, TW Dziobak pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał
    >
    > [do mnie]
    >

    > Rozumiem, więc jesteś Bogiem , z Bogiem się nie dyskutuje.

    Proszę, i jeszcze masz jakieś urojenia. Od kiedy cytowanie Kaczyńskiego
    (fakt, złośliwe) jest deklaracją boskości?

  • 108. Data: 2013-06-12 09:15:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.06.2013 08:41, Andrzej Lawa pisze:

    > Proszę, i jeszcze masz jakieś urojenia. Od kiedy cytowanie Kaczyńskiego
    > (fakt, złośliwe) jest deklaracją boskości?

    Po zastanowieniu: no chyba że dla Dziobaka Kaczyński == Bóg ;)

  • 109. Data: 2013-06-12 10:12:49
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-12 08:39, Andrzej Lawa pisze:

    > Niekulturalne jest też kaleczenie języka poprzez rażąco błędne pisanie
    > "nie" z innymi częściami mowy.

    Tu masz racje. Ale pewnie mniej niekulturalnie niż być pizdą i zawalidrogą.

    Takich też łatwo wyłonić z tłumu który porusza się po schodach ruchomy
    np. galeriach. Jest luz, a taki/a pizda jedna w drugą nie ważne czy
    zjeżdża w dół, czy wjeżdża pod górę, stanie na środku i stoi jak słup.
    Ani ją z prawej ani z lewej ominąć. A na przepraszam reaguje jak na
    jakiś kosmos. Co kurwa człowiek od niej chce, przecież się jedzie. Nie
    domyśli się pizda że te schody pomimo że są ruchome, służą również do
    chodzenia. Więc co się robi? Pomimo słowa przepraszam, trzeba pyrkąć z
    ciała, dopiero taka pizda ustępuje.
    To samo jest na drodze. Oczywiście to nie jest reguła do wszystkich
    pizd. Jedne szybko załapują o co chodzi, wystarczy sie zbliżyć, inne
    trzeba "kopnąć w dupę" by zajażyły, może dla tego w dupę że tam maja
    rozum i własne teorie.

    > [...]

    Reszta dalej bzdurna i science fiction. Stwierdziłem wczoraj bez żadnego
    focha że jesteś niereformowany i w dalszym ciągu to potwierdzasz. Masm
    ciekawsze zajęcia niż odwalać z tobą bezsensownego ping ponga.

    A, na finał nie zapomnij jeszcze o bocznych kamerkach. To na tych co
    będą chcieli ciebie z rowem ożenić ;) A ta przednia i tylna najlepiej z
    gps, tylko pamiętaj że to działa w dwie strony i samego siebie w tej
    zapalczywości możesz pogrążyć LOL
    ORMOwska krew... LOL

    Żeby nie było u mnie też jest kamera, ale po to by w razie 'w' w sądzie
    pokazać z jakimi pizdami człowiek musi się użerać na drodze.

    Zdrówka życzę i EOT z mojej strony.
    --
    Krzysiek

  • 110. Data: 2013-06-12 10:35:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.06.2013 10:12, Krzysztof 45 pisze:

    > Tu masz racje. Ale pewnie mniej niekulturalnie niż być pizdą i zawalidrogą.

    Jeśli dla ciebie jechanie zgodnie z przepisami oraz warunkami drogowymi
    jest "byciem pizdą i zawalidrogą" to ty jesteś mendą i skurwysynem, a co!

    [ciach]

    > Reszta dalej bzdurna i science fiction. Stwierdziłem wczoraj bez żadnego
    > focha że jesteś niereformowany i w dalszym ciągu to potwierdzasz. Masm
    > ciekawsze zajęcia niż odwalać z tobą bezsensownego ping ponga.

    Typowe zaciemnianie bezmyślnego chama, któremu kończy się mizerny zapas
    argumentów.

    > A, na finał nie zapomnij jeszcze o bocznych kamerkach. To na tych co
    > będą chcieli ciebie z rowem ożenić ;) A ta przednia i tylna najlepiej z

    Grozisz mi, skurwysynu?

    > gps, tylko pamiętaj że to działa w dwie strony i samego siebie w tej
    > zapalczywości możesz pogrążyć LOL

    Jadąc zgodnie z przepisami? Durnyś LOL

    > ORMOwska krew... LOL

    Ech, ta twoja kurewska krew... LOL

    > Żeby nie było u mnie też jest kamera, ale po to by w razie 'w' w sądzie
    > pokazać z jakimi pizdami człowiek musi się użerać na drodze.

    I tylko się pogrążysz, bo z nagrania łatwo będzie policzyć z jaką
    prędkością jechałeś.

    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością..