    Subject: Re: nowe telewizory
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Mon, 23 Mar 2020 14:12:57 +0100

    W dniu 2020-03-23 o 12:57, J.F. pisze:
    > wiec jakis backup by sie przydal i mozliwosc edycji na komputerze.

    Przerabiałem to ostatnio.
    Program ChanSort, ma wszystko. A backup to chyba każdy TV ma na pendriva.

    A przy okazji TV i kolejności programów. Ustawiałem znajomym kolejność
    programów w Sony. Działy się takie cuda, że do dziś nie wiem czym
    spowodowane.
    Wgranie kilka sekund wcześniej wysłanej listy programów na pendriva (bez
    żadnej zmiany) z powrotem do TV powoduje spadek siły sygnału.
    I część programów pikseloza, część działa, część info o braku sygnału.

    Włączenie wyszukiwania programów od nowa zwiększa siłę sygnału i
    wszystkie programy są.

    Faktem było, że kabel łączący TV z gniazdkiem był zły :-)
    Po wymianie problem znikł. Sygnał jest słabszy po zmianie kolejności,
    ale na tyle silny, że programy są ok.

    Robert