    Subject: Re: nowe telewizory
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Mon, 23 Mar 2020 16:08:55 +0100

    W dniu 2020-03-23 o 14:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Zachecasz :-)

    Hmmm... Czego?

    > Ciekawe.
    > Nasuwa mi sie niedokladne ustawienie czestotliwosci.
    > Jakos nie przewidzieli ulamkowych czesci MHz ?
    >
    > Albo zapisuja z przecinkiem a czytaja z kropka ?

    https://youtu.be/1_yMgL0Njb0

    https://youtu.be/Km4wLNgXtIw

    Widok ekranów przed i po wgraniu listy programów.

    Na innych programach, gdzie była pikseloza siła sygnału była taka sama
    przed i po, ale jakość przed była na 90% a po 0%.

    I przy zmianie kolejności pilotem, też tak samo się działo.

    Robert