    From: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nowe w ofercie Lycamobile
    Date: Tue, 6 Nov 2018 19:43:13 +0200

    W dniu 2018-11-06 o 20:27, m...@i...pl pisze:

    > A niech ucieka. Dla mnie zaleta jest pakiet internetu w ramach RLAH. Mozna miec
    karte u operatora strukturalnego i placic za to, mozna miec u wirtualnego i korzystac
    w ramach oplaty miesiecznej. Obecnie Lyca daje najwiekszy pakiet w operatorow w PL.
    Czesto zagranica kupowalem karty Lyca aby korzystac z internetu, teraz nie musze.
    > W poroznaniu a orange z ktorego przeszedlem zaleta jest mozliwosc przekierowania
    rozmow, zawieszania polaczen i informacji o drugim polaczeniu, a nawet prozaiczne
    pobieranie danych o polaczeniach (billing) orange dla prepaid tego nie umozliwia.
    > Wadami jest korzystanie z infrastruktury Plusa i ich ograniczania predkosci
    transferu z zaleznosci od typu uslugi, brak VoLTE i WoWiFi.
    > Zupelnie nie ma dla mnie znaczenia ograniczenie zwiazane z brakiem MMS.
    > A wracajac do strony internetowej podobnie wyglada w innych krajach europejskich.

    Nie ma na stronie konkretnej informacji tylko sa opcje, żeby od razu
    kupić czy zamówić kartę. Są jakieś parocyfrowe (ale skreślone) ceny za
    pakiet, nie ma konkretnych cen. Strona w/g mnie nierzetelna. Drugi raz
    na tę stronę już nie wejdę, żeby podać konkrety tej strony.
    Pozdrawiam.

    --
    animka