  • 1. Data: 2010-06-14 14:26:42
    Temat: nowodwór 13 czerwca zdjecia
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#

    Jak macie znajomych którzy jeździli tam w grupie A to powinni się
    znaleźć, przez miesiąc będą dostępne.

    Kryhu - powiedz ze to nie jest najgorsze:

    http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#54826
    35350166624946

    KJ

  • 2. Data: 2010-06-14 14:30:09
    Temat: Re: nowodwór 13 czerwca zdjęcia grupa C
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Sorry, w grupie C.

  • 3. Data: 2010-06-14 15:01:41
    Temat: Re: nowodwór 13 czerwca zdjecia
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-06-14 16:26, KJ Siła Słów pisze:
    > [...]powiedz ze to nie jest najgorsze:
    > http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#54826
    35350166624946

    ale że niby dlatego, że:
    1. (chyba?) kobita (o nieszerokim tylku)
    2. jedzie w luku ze zdjetymi lustrami
    3. i kartkom z recznie wygryzmolona (nomen-omen) '13'-tka
    4. nieumiejetnie zaslaniajaca nazwe firmy producenta motocykla?

    ej no, proszszsz... - potrafisz lepiej uzasadnic w punktach "wielkosc"
    tego foto przeciez

    :-P

    --
    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2010-06-14 15:04:16
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    p.s.

    5. i w kombi marki "ciul"... (Freud sie klania?)

    --
    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2010-06-14 15:36:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Cze, 16:26, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#
    >
    > Jak macie znajomych kt rzy je dzili tam w grupie A to powinni si
    > znale , przez miesi c b d dost pne.

    Nuuuuda... Jak widać, na winklach można było przysnąć ;-)

    http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#54826
    34497118429362

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-06-14 16:27:15
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    (pj) pisze:

    > 1. (chyba?) kobita (o nieszerokim tylku)

    ....tylko dupy w glowie.

    > ej no, proszszsz... - potrafisz lepiej uzasadnic w punktach "wielkosc"
    > tego foto przeciez

    potrafie.

    Bo mi sie podoba.
    Zdjecie mi sie podoba.

    I mojej asystentce co tez troche pyka fotki tez sie podoba.
    I tez zdjecie.

    KJ

  • 7. Data: 2010-06-14 17:38:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Cze, 17:36, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Nuuuuda... Jak widać, na winklach można było przysnąć ;-)

    Ja natomiast przeżyłem szok po spojrzeniu na tylną oponę po pierwszej
    sesji:

    http://picasaweb.google.pl/artur.zabronski/Nowodwor#
    5482356468100625586

    A było jej jeszcze 1mm i spokojnie dojechała na miejsce...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-06-14 17:48:37
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > ....tylko dupy w glowie.

    wlasnie:)

    http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#54826
    34803863768274

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 9. Data: 2010-06-14 17:51:21
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > http://picasaweb.google.pl/artur.zabronski/Nowodwor#
    5482356468100625586

    jakby zakleić PowerTap-em to by jeszcze polatala.

    KJ

  • 10. Data: 2010-06-14 17:56:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Cze, 19:51, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > jakby zaklei PowerTap-em to by jeszcze polatala.

    Nie zabrałem. A widziałem u innych że szedł w kilometrach. Do
    wszystkiego - owiewki, na bak żeby się lepiej hamowało itd...

    --
    Artur
    ZZR 1200