    Subject: Re: nowy złom od Ubiquiti - AP AC LR - jak zmusić do działania?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Wed, 15 May 2019 20:10:13 +0200

    W dniu 2019-05-15 o 18:53, Szyk Cech pisze:
    > Jak nie minęło 14 dni i nie działa to nie wiem nad czym się zastanawiasz.
    > Jak minęło 14 dni i masz gwarancję, to nie wiem na co czekasz.
    > Jak nie masz gwarancji, to masz złoma. W domu raczej nie naprawisz tego
    > softu...
    > Tak więc moja rada: zrób wszystko co jesteś w stanie (z pomocą
    > wyszukiwarki) zrobić i jak nic nie pomoże to rozejrzyj się za alternatywą.

    Walczę od rana jak tylko kurier przyniósł... Kopię po forum Ubiquiti i
    takie same klocki.
    Przyniosłem robotę do domu, wziąłem kolejnego kompa i się zdziwiłem że z
    firmware 3.7 zrobiło się 3.8.

    Doszedłem więc metodą prób i błędów że trzeba robić to takimi etapami,
    żeby UniFi Network Controller nie restartował mi ciągle śmiecia nieudaną
    aktualizacją:

    - instaluję UniFi Network Controller 5.6.42 i uruchamiam
    - włączam UAP
    - jak tylko UAP wstanie, wchodzę przez SSH (zanim kontroler zrestartuje)
    - kopiuję do .../tmp/ plik upgrade do 3.8.3 i zmieniam nazwę na fwupdate.bin
    - z konsoli SSH wpisuję 'syswrapper.sh upgrade2' (bez & jak jest w
    helpie, zresztą na forach pisali że tak nie działa)
    - po restarcie UAP jak się tylko zrobi widoczny loguję się po SSH ponownie
    - z konsoli SSH wpisuję 'syswrapper.sh restore-default'
    - zamykam i odinstalowuję UniFi Network Controller 5.6.42 (bez
    zachowania danych) - bez tego nigdy się nie zaktualizuje firmware
    - czekam aż wstanie UAP
    - instaluję UniFi Network Controller 5.6.42 i uruchamiam
    - wyłączam z prądu i włączam UAP
    - jak tylko UAP wstanie, wchodzę przez SSH (zanim kontroler zrestartuje)
    - kopiuję do .../tmp/ plik upgrade do 3.9.54 (ostatni z serii 3.xx) i
    zmieniam nazwę na fwupdate.bin
    - z konsoli SSH wpisuję 'syswrapper.sh upgrade2'
    - po restarcie UAP jak się tylko zrobi widoczny loguję się po SSH ponownie
    - z konsoli SSH wpisuję 'syswrapper.sh restore-default'
    - zamykam i odinstalowuję UniFi Network Controller 5.6.42 - bez tego
[...]
    - kopiuję do .../tmp/ plik upgrade do 4.0.21 (ostatnie dostępne) i
[...]
    - pojawia się już z nowym firmware i nie chce aktualizować a co za tym
    idzie w koło restartować.
    - z jakieś 10 minut UniFi Network Controller sobie go przypisuje do systemu.

    Mam.. teraz szukam jak go na zwykły AP przełączyć bez pracy z
    controllerem bo na razie w eterze cisza.

    --
    Irokez