    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: nowy złom od Ubiquiti - AP AC LR - jak zmusić do działania?
    Date: Wed, 15 May 2019 22:38:06 GMT

    On 2019-05-15, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > Kupiłem nowy niestety jak się okazuje aktualnie złom produkowany przez
    > Ubiquiti UniFi AP AC LR.

    Trochę mnie zaniepokoiłeś. Używam AP AC LR od jakiś 2-3 lat i działa
    (jako AP) bez zarzutu, za wyjątkiem jednego drobnego szczegółu. Jak
    ostatnio, po roku niegrzebania postanowiłem się doń dostać, to kontroler
    go nie adoptuje. Nowsza wersja stwierdziła, że za stare firmware, ale
    zupgradować na nowe nie potrafi. Jeszcze się za niego nie zabierałem bo
    w sumie działa. Gorzej natomiast, w pudle siedzi dopiero co kupiony
    AP AC M i mam czas aby go oddać do piątku.

    Ale jakiś burdel z tym kontrolerem chyba się zrobił, bo pod Windows nie
    wykrywa mi niczego, pod Linuxem spieprzyli update bazy i trzeba ręcznie
    cofać się o wersję i dodawać odpowiednie formułki do konfiguracji + parę
    innych rzeczy. Za to pod OSX dziaa ale nie adoptuje i nie upgraduje :)
    /mimo, że powinien/. Wahałem się czy nie kupić ich routera i mieć
    wszystko zintegrowane pod tym kontrolerem, ale widzę, że dobrze zrobiłem
    decydując się ostatecznie na Mikrotika.

    --
    Marcin