  • 11. Data: 2021-02-11 13:02:26
    Temat: Re: nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    > ostatnio unowocześnił stronę https://tinyurl.com

    Widzę, że tak unowocześnili, że na starym FF puste okno przeglądarki.
    Zapewne jakieś najnowocześniejsze skaczące węże dodali, których stary FF nie
    obsługuje.
    A ja bardzo lubię starym FF włazić na strony, bo skoro są niekompatybilne z
    nowoczesnym skaczącym na stronie gównem to tego nie widzę i oglądam tylko
    użyteczną treść, mniej nowoczesnych bzdur człowieka wtedy wkurza na stronie,
    bo ich nie widzi, aż dochodzimy do skrajności unowocześnienia, że strona się
    nie ładuje.

  • 12. Data: 2021-02-11 16:43:52
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 01.02.2021 o 22:15, jedrek pisze:
    > Coś się porobiło w ostatniach tygodniach ze stroną
    > https://www.nvidia.pl/Download/index.aspx
    >
    > Po wybraniu "typ produkt" jako GeForce, próba wybrania w kolejnym
    > okienku "seria produktu" kończy się tym, że okienko ciągle usilnie wraca
    > do jedynej słusznej pozycji "GeForce RTX 30 Series (Notebooks)" i za
    > pierona nie można dokonać innego wyboru, bo za chwilę wszelaki wybór
    > wraca do wskazanej pozycji.
    > Jak to obejść? Wiele lat działało to bezbłędnie i nagle ktoś tam coś
    > przekombinował.

    Albo naprawili, albo... W każdym razie u mnie na Win10 x64 i FF jest
    normalnie. Mogę wybrać swoją GeForce RTX 20 Series.

    --
    Solar
    "Ateista to człowiek niezależny umysłowo, który myśli sam za siebie."

  • 13. Data: 2021-02-12 09:58:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ty się śmiej z FF.
    Mnie teraz się tak Win 10 unowocześnił, że mam białe na białym - i jeżdżę myszą po
    ekranie żeby po omacku znaleźć box do kliknięcia.
    Ale czegoż wymagać od darmowego systemu?

    -----

  • 14. Data: 2021-02-17 13:24:47
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "solar"
    > Albo naprawili, albo... W każdym razie u mnie na Win10 x64 i FF jest
    > normalnie. Mogę wybrać swoją GeForce RTX 20 Series.

    Nic nie naprawiali.
    Po wybraniu typ produktu: GeForce
    Co byśmy sobie nie wbrali w Seria produktu, to i tak błyskawicznie samo
    wróci na jedyną słuszną pozycję:

    GeFroce RTX 30 Series (Notebooks)

    Jest tam do tej całej pożal się nvidii jakiś działający mail aby można było
    do gimbazy-admina napisać 2 zdania aby ten bubel poprawił?
    Jak na korpo przystało maila się tam nie dokopałem.
    Tylko jakiś korporacyjny szablon dla firm
    https://info.nvidia.com/request-contact-uk.html

  • 15. Data: 2021-02-17 19:04:54
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako jedrek <w...@...on>
    w artykule <news:iW7XH.269745$PvF9.151645@usenetxs.com> pisze:

> [...]
    >
    > Nic nie naprawiali.
    > Po wybraniu typ produktu: GeForce
    > Co byśmy sobie nie wbrali w Seria produktu, to i tak błyskawicznie samo

    I co, nie umiesz obsługiwać nawigacji z klawiatury? U mnie działa.

    Jeśli upierasz się przy Windows XP, to musisz się liczyć z błędami w
    obsłudze javascriptu. Genialne łebmajstry piszą strony schromolone i w
    ogóle nie sprawdzają ich działania w Firefoksie. Tymczasem od jakiegoś
    2010 r. pracownicy Google robili w Mozilli dywersję i na poprawne
    działanie można liczyć dopiero w wersjach Firefoxa nowszych niż 68.

    Ale to wszystko NTG.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 16. Data: 2021-02-25 16:07:12
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "Andrzej P. Wozniak" <news:602d5c2a$0$521$65785112@news.neostrada.pl
    > I co, nie umiesz obsługiwać nawigacji z klawiatury? U mnie działa.

    Twoja myśl po rozwinięciu to coś w stylu: "U mnie działa to jak u ciebie nie
    działa to znaczy, żeś
    głupek i problem rozwiązany".

    > Jeśli upierasz się przy Windows XP

    Czepiając się "złego" XP, to według twojej ideologii linux mint odpalony w
    wersji live to też gówno, bo tam dokładnie to samo się dzieje na wskazanej
    stronie i nijak na dedykowanym Firefox v 85 nie idzie dokonać trwałego
    wyboru w okienkach z rozwijanej listy, bo błyskawicznie znów wracamy do
    GeFroce RTX 30 jakby wszystkie wybory wisiały na sprężynie, która za chwilę
    wraca do jedynego słusznego wyboru. Co potwierdza, że problem jest szerszy a
    nie, bo masz zły system.

  • 17. Data: 2021-02-25 16:46:47
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    w artykule <news:A2PZH.447210$PvF9.363249@usenetxs.com> pisze:

    > "Andrzej P. Wozniak" <news:602d5c2a$0$521$65785112@news.neostrada.pl
    > Twoja myśl po rozwinięciu to coś w stylu: "U mnie działa to jak u
    > ciebie nie działa to znaczy, żeś głupek i problem rozwiązany".

    To znaczy, że problem jest NTG.

    > Czepiając się "złego" XP, to według twojej ideologii linux mint
    > odpalony w wersji live to też gówno,

    Portalisz bez sensu. Nie mam magicznej kryształowej kuli i mogę sprawdzić
    tylko to, co ujawniasz. Nie podałeś ani wersji Minta, ani wersji
    Firefoksa, z której korzysta Mint, za to chwaliłeś się starym Firefoksem.
    http://rtfm.killfile.pl/#precyzja1
    Łatwo mogłeś sprawdzić, że korzystam z Windows XP. Skoro tu działało, nie
    widziałem potrzeby, aby sprawdzać Minta, a mimo to podałem wyjaśnienie
    dotyczące Firefoksa.

    > Co potwierdza, że problem jest szerszy a nie, bo masz zły
    > system.

    Masz trefną przeglądarkę ;-P
    Powtarzam - to jest problem NTG. To jest grupa dla problemów ze sprzętem,
    a nie dla łebmajstrów. Idź biadolić gdzie indziej, jeśli nie masz do
    napisania nic na temat.
    http://rtfm.killfile.pl/#KEEPCOOL
    http://rtfm.killfile.pl/#lajza
    Normalny człowiek napisałby, czy pobrał i zainstalował, a nie odwdzięczał
    się pozwem za podziękę.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 18. Data: 2021-02-27 14:05:58
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "Andrzej P. Wozniak"
    > tylko to, co ujawniasz. Nie podałeś ani wersji Minta, ani wersji Firefoksa

    Wersję Firefoxa podałem FF 85 w poprzedniej wiadomości, ale jak zwykle
    czytamy od niechcenia.
    Mint najnowszy v 20.1 XFCE.
    Jesteś niestety smutnym ewentementem grupowym. Wiedzę owszem dużą masz w
    tematach PC, systemów, ale traktujesz ludzi z góry. Czy możesz trochę
    obniżyć lot?
    Przypominasz mi pożal się rządzących, nadludzie, wy reszta ludu jesteście
    nikim...
    Jak nie chcesz pomóc to nie odpowiadaj. Ale przecież Pana Andrzej P.
    Wozniaka zmuszono do odpowiedzi, bo mu lufę do głowy ktoś przystawił i
    odpowiada roszczeniowo od niechcenia. Inni jak pomogą to bez pretensji do
    pytającego, a że inni często nie mają takiej wiedzy, to pozostaje czekać aż
    łaskawie Wielki Pan Andrzej P. Wozniak w swojej łaskawości raczy
    odpowiedzieć. Jest tu kilka takich osób których nigdy nie odebrałem, że
    łaskę wielką robią że pomogą i chwała im wiela za ich normalną postawę, jak
    coś więcej wiedzą to pomogą, ale u wielkiego Pana Andrzeja P. Wozniaka to
    obraza majestatu bo go na siłę wywołano do tablicy, a nie podano od razu
    wszystkiego czego Wielki Pan wymagał od swoich podwładnych. Dopiero pytający
    zauważa, że nie podał faktycznie wszystkich kluczowych rzeczy i za chwilę
    stara się uzupełnić brakujące wejściowe dane pomocne przy szukaniu
    rozwiązania. Twoją postawę w większości odbieram jako "znowu zawraca głupek
    czymś dupę". I te szumne odwoływanie się do rtfm przypomina mi powoływanie
    się pewnej grupy na olkową konstytucję.
    Problemy które napotykam staram się w miarę swoich możliwości opisać
    dokładnie, jak czegoś zapomniałem to chętnie dopiszę w kolejnej wiadomości
    więc nie wyjeżdzaj mi tu ze szklaną kulą. Czy nie można normalnie prowadzić
    dialogu?
    I dalej szumne NTG, taaa zapewne napiszę na 200 innych pustych grup zapewne
    ktoś tam odpisze... Nie bądź bardziej papieski niż sam papież, dopisz
    jeszcze że działasz zgodnie z literą prawa.
    Szkoda, że nie możesz być normalnym, przystępny człowiekiem, tylko musisz
    pokazać kim to nie jesteś.