    From: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: o synchronizacji gaźników
    Date: Sun, 5 Jul 2009 20:39:36 +0000 (UTC)

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > Cholernie logiczne ? Wyraznie nie wiesz po co jest olej w silniku. O
    > panewkach i filmie olejowym slyszales ?

    za dużo oglądasz reklam olejów shella chyba albo magnateca tam wałkują non
    stop o filmie olejowym widać tobie też reklamy się udzielają :) pewnie
    następnym razem opowiesz mi o przywierających molekułach do powierzchni
    trących i tego typu pierdoły reklamowe
    myślisz że jak przywalisz: "film olejowy" to wymięknę może laski które
    rwiesz na takie teksty zdejmą majty przez głowę ale mnie teksty z reklam nie
    biorą