    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: objawy konca zycia silnika
    Date: Mon, 31 May 2010 16:26:41 +0100

    "x" <...@x...pl> wrote in message news:htmo6h$68k$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam pytanie czysto teoretyczne do osob o nieco wiekszej wiedzy od mojej:
    >
    > Jak objawia sie praca samochody w koncowej fazie zywotnosci silnika, tuz
    > przed jego remontem generalnym?
    > Czy konczy sie to calkowitym odmowieniem pracy (nie zapali/nie jedzie) czy
    > tez szeregiem objawow
    > (np. zwiekszone ziuzycie oleju, zwiekszone spalanie, spadek mocy).
    >
    > Interesuje mnie co sie nasila, az dochodzi do momentu gdy silnik nadaje
    > sie to kompletnego remontu.
    > Konkretnie chodzi o silnik benzynowy, bez turbiny, powiedzmy o pojemnosci
> [...]

    Kiedys z ciekawosci rupieciastego civica 1.6 kupionego za grosze "byle do
    przegladu" zajezdzilem nie dolewajac oleju. Po krotkim czasie nawet po
    uzupelnieniu go wiecej niz benzyny, do tego zostawial calkiem spora chmure
    dymu a soba.

    Co ciekawe, mocy mu zbyt wiele nie ubylo sadzac po osiagach.

    Pozdrawiam
    Kamil