  • Data: 2010-01-06 11:03:01
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    huck pisze:
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]

    Bzdura, niejednego litra mozna 600 lyknac (porownaj chocby czasy na
    torze). Swego czasu jechalem na GPZ500 ktora kupilem kumplowi w Brodnicy
    i pod Warszawa koles na 954 za mna nie nadazal ;)

    > Nie chce rozpoczynać flejma ale ja bym nie demonizował - te motocykle
    > to nie są R1, mocowo mają < 100 KM i momentu ~100 Nm. No i gdzie to
    > Viadro waży 300 kg?
    >
    > /.../
    > Ja właśnie dlatego zdecydowałem się na litra bo chce
    > normalnie bez stresu podróżować z pasażerką i bagażem a nie
    > zastanawiać się przy wyprzedzaniu czy wyda.

    A ja nie rozumiem gdzie widzisz problem, 2-3 biegi w dol i wyprzedzasz.
    Sam to robie nawet na R1, wole wyprzedzic dynamicznie i szybko a nie
    krecic na 5tce np przy 80km/h i czekac.. A moze mam przyzwyczajenie z
    szescsetek bo tak samo robilem na F2, R6 itd :)

    Jadac samochodem zawsze mnie nerwi gdy jada stare
    dziadki/babcie/kapeluszniki/mochery/wytapetowane i wystraszone
    paniusie/malolaty (* niepotrzebne skreslic) ciagnac flaka za PKSem,
    TIRem czy innym zawalidroga i kazdy boi sie zredukowac, dac w palnik po
    obrotach z obawy ze im silnik wyskoczy :/ i wyprzedzic szybko i sprawnie
    coby ruch na drodze uplynnic.

    > rozumiem ze puszką nie jezdzisz bo stress przy wyprzedzaniu
    > by ciebie zabił?

    Jesli maluchem to calkiem mozliwe... Tym to sie i TIRa ciezko
    wyprzedzalo ale mazury bakiem objezdzilem cale ;)))

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki