    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: odwieczny dylemat: jakie moto? czyli Dakar jedzie ;)
    Date: Wed, 6 Jan 2010 12:21:26 +0100

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message
    news:hi1qql$ccf$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Na motocyklu się przede wszystkim jeździ, a nie wygląda.

    Tej, czytasz czy tylko piszesz ;) Przeciez to, oprocz 'co mam sobie kupic na
    piersze bo jestem wyjontkowy, inny niz wszyscy' i 'olej syntetyczny
    zepsuje/rozszczelni/whatever mi silnik' najbardziej fundamentalny temat ;)

    > A polecanie ciężkich litrów na pierwsze moto to, delikatnie mówiąc,
    > lekkomyślność.

    Niech zgadne: lepiej lekkie? Co wygralem? :-P

    Powazniej i do Autora: poszperaj w archiwum, nawet w ciagu ostatnich 12
    miesiecy bylo kilka razy, niemal dokladnie o tym samym. Moja zas rada: sraj
    na to jak wygladasz, przymierzaj sie do roznych padak, wybierz to na czym
    sie dobrze czujesz (podoba sie, budzi zaufanie) nie jest zbyt ciezkie. Nie
    licz ze Twoje pierwsze moto bedzie 'TYM' docelowym na ktorym przez wiele lat
    bedziez sobie zwiedzal Europe. To ladne lecz nainwniutkie, stad napomknienie
    o archiwum.
    Pierwsze moto ma Cie nauczyc jak ogarniac 2 kolka, jak o nie dbac, wyleczyc
    z bzdurnego kultu danych katalogowych i wskazac poczatek dlugiej sciezki
    ktora moze zaprowadzic Cie w teren, moze na szose, a moze na windsurfing lub
    rower. Recepty na nie nie da Ci najbardziej wytezona burza mozgow wywolana
    wsrod internautow, bo to suma osobistych (takze i socjalnych) doznan i
    doswiadczen zbieranych calymi latami.

    weFAQ&v=qvj