eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyodzysk ciepła spalin › Re: odzysk ciepła spalin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.iad.highwinds-media.com
    !npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-med
    ia.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganew
    s.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Date: Wed, 25 Sep 2013 08:39:59 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:17.0) Gecko/20130510 Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odzysk ciepła spalin
    References: <5241c915$0$1256$65785112@news.neostrada.pl> <l1t4bd$uau$1@dont-email.me>
    <5242178e$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <524222af$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <524222af$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <5242853f$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    X-Trace: 1380091199 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1230 85.198.212.230:42108
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2424
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2505555
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.09.2013 01:39, Arbiter pisze:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:1a4fd98f-cf57-4779-a616-a19c9e53ac78@googlegrou
    ps.com...
    >
    >> Trabant miał tak zrobione ogrzewanie. praktycznie po pierwszym
    >> przygazowaniu po zapaleniu do kabiny leciało cieple powietrze. DDRowcy
    >> obudowali płaszczem tłumik.
    >
    > o własnie - opowiedz coś o tym. Tłumik był wymiennikiem?
    >
    > Myslałem o wykorzystaniu tej kompory rozpreznej
    > http://moto.arbiter.pl/zdjecie/16762.Tlumik.Laser.Pi
    aggio
    >
    > wpakowaniu jej w rurę i przedmuchiwania powietrza przez to. Tylko wlasnie
    > nei wiem ile ciepla moglbym uzyskac
    Metoda "na trabanta" to jedyne wyjście. nie zaburzy pracy silnika,
    przepływu spalin, nie spowoduje odkładania się nagarów. Co do ilości
    ciepła: Sam się nad tym zastanów. w czasach mojego dzieciństwa, w czasie
    normalnej jazdy na motorowerze, tłumiki zawsze były gorące, powodujące
    oparzenia i blizny, pomimo że podczas jazdy chłodziło je powietrze. Dużo
    powietrza. Moim zdaniem gra warta świeczki.
    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: