eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyodzysk ciepła spalin › Re: odzysk ciepła spalin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ZIWK <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odzysk ciepła spalin
    Date: Wed, 25 Sep 2013 13:25:07 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 31
    Message-ID: <l1uh60$b4n$1@dont-email.me>
    References: <5241c915$0$1256$65785112@news.neostrada.pl> <l1t4bd$uau$1@dont-email.me>
    <5242178e$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <524222af$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 25 Sep 2013 11:24:49 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="b8cd320433ce03a2a00fbbf8d2c4733e";
    logging-data="11415";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+NUPk/vcAziagX4FEsXU/a"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <524222af$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 130924-1, 2013-09-24), Outbound message
    Cancel-Lock: sha1:l3/enGvC3RDpUr3gvwHuxudbA5I=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2505588
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-09-25 01:39, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik <k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    > news:1a4fd98f-cf57-4779-a616-a19c9e53ac78@googlegrou
    ps.com...
    >
    >> Trabant mia? tak zrobione ogrzewanie. praktycznie po pierwszym
    >> przygazowaniu po zapaleniu do kabiny lecia?o cieple powietrze. DDRowcy
    >> obudowali p?aszczem t?umik.
    >
    > o w?asnie - opowiedz co? o tym. T?umik by? wymiennikiem?
    >
    > Mysla?em o wykorzystaniu tej kompory rozpreznej
    > http://moto.arbiter.pl/zdjecie/16762.Tlumik.Laser.Pi
    aggio
    >
    > wpakowaniu jej w rure i przedmuchiwania powietrza przez to. Tylko wlasnie
    > nei wiem ile ciepla moglbym uzyskac
    >
    Sporo :)
    Jeśli będziesz coś takiego robił to rura otaczająca tłumik - czyli
    tworząca płaszcz powietrzny wokół, musi być spawana wyłącznie z jednego
    końca do właściwej rury wydechowej - drugi MUSI być wolny. Może być
    zaciśnięty, ale ma dawać możliwość wydłużania się i skracania rurze w
    zależności od zmian temperatury. Inaczej będzie pękał - sprawdzone :(
    ...

    Powietrze zimne do wymiennika będziesz zapewne wdmuchiwał jakimś
    wentylatorem. Trudniej będzie z wyprowadzeniem gorącego.


    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: