  • 1. Data: 2012-09-22 22:45:26
    Temat: opinie na temat skutera Honda Integra
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Czy ktoś może jeździł na tym wynalazku?

    Właściwie interesuje mnie:
    - ile to pali
    - jak się tym jeździ w ruchu miejskim

    mp.

  • 2. Data: 2012-09-23 13:11:39
    Temat: Re: opinie na temat skutera Honda Integra
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Michał Pysz <p...@w...pl> wrote:
    > Czy ktoś może jeździł na tym wynalazku?
    >
    > Właściwie interesuje mnie:
    > - ile to pali
    > - jak się tym jeździ w ruchu miejskim
    >

    > mp.
    Z tym pytaniem idz na forum.burgmania.net

    --
    NC700XA

  • 3. Data: 2012-09-24 23:44:44
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "MrGlub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Z tym pytaniem idz na forum.burgmania.net

    zdaje się masz podobnego parcha, to cos mozesz napisac?

    poza tym po co polecac niefajne forum?

  • 4. Data: 2012-09-25 06:59:23
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
    > Użytkownik "MrGlub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > zdaje się masz podobnego parcha, to cos mozesz napisac?

    Juz nie mam.

    > poza tym po co polecac niefajne forum?

    Złośliwości waść nie skumał?
    --
    NC700XA

  • 5. Data: 2012-09-25 22:13:18
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Z tym pytaniem idz na forum.burgmania.net
    Jest tam nawet wątek o Integrze ale głównie gadają o cenie i jeździe
    próbnej.

    Niestety w mojej okolicy jazdy próbnej nie ma.

    Nadal nie wiem ile w realu to pali i jak się zachowuje stopniowany
    automat. Nie wiem też jak się tym jeździ, to już w sumie dość ciężki
    motor jest. Ponieważ przeznaczenie jest dualne moto/skuter to powinni
    jednak zadbać o mieszczuchów trochę chyba ?!?

    mp.

  • 6. Data: 2012-09-26 09:34:25
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Michał Pysz <p...@w...pl> wrote:
    > Jest tam nawet wątek o Integrze ale głównie gadają o cenie i jeździe próbnej.

    Burgi miał długodystansową jazde testową
    http://www.burgmania.net/index.php?option=com_conten
    t&view=article&id=831:hybryda-maxi-moto-od-hondy-czy
    li-test-dlugodystansowy-integry-nc-700&catid=31&Item
    id=101&lang=pl

> [...]
    > motor jest. Ponieważ przeznaczenie jest dualne moto/skuter to powinni
    > jednak zadbać o mieszczuchów trochę chyba ?!?

    Moja NC700XA pali od 3.3 do 4 L/100
    Dwusprzęgłowa przekładnia spisuje się rewelacyjnie.
    Miałem jazdę testową Crosstourerem z DCT zanim zdecydowałem się na NC z
    DCT. Jak dla rewelacja.

    Dla mnie integra to niewygodna maszyna jak na skuter, za szeroka kanapa w
    przekroku uniemożliwia dobre podparcie na postoju.
    Schowek a raczej jego namiastka jest zdecydowanie za mały jak na skuter.
    Wolałbym juz Silverwinga lub Burgmana 650.
    Z tego powodu zdecydowałem się na NC700X

    --
    NC700XA