    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: opoznienia na switchu
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: 31 Oct 2018 13:02:08 GMT

    On Wed, 31 Oct 2018 09:24:25 +0000, Marcin Debowski wrote:

    > Nie ma to coś wspólnego z TTL (hop limit)?

    TTL to właściwość pakietu IP. Ramka Ethernetowa nie posiada żadnego
    analogicznego licznika. Nie ma żadnego limitu dot. ilości switchy przez
    które ramka może zostać przełączona. Milion lat temu, kiedy światem
    rządziły repeatery i huby a samo pojęcie domeny kolizyjnej powodowało
    przerażenie w oczach każdego admina, sprawy miały się inaczej. Ale to
    wszystko szczęśliwie jest już dawno za nami.

    Mateusz