  • 1. Data: 2009-06-26 07:16:59
    Temat: [optyczne.pl] - Firefox, XP
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Jak to okienko wyłączyć/obejść?

    Próbowałem Chrome, IE i nie wyskakuje (okienko;) )
    Próbowałem znaleźć plugina do firefoxa, żeby był widziany jako IE - "firefox
    seen as IE" i w sumie nic ciekawego nie wyskoczyło. Wiem, że kiedyś była ofera z
    onetem (blokował funkcje dla firefoxa) i taki plugin istnieje.

    Macie pomysły?

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. nie piszcie wyłącz adblocka - raz na dzień z 5 minut w Chromie wytrzymam,
    dłużej nie daje rady.

  • 2. Data: 2009-06-26 07:33:03
    Temat: Re: - Firefox, XP
    Od: TigerStyle <t...@g...com>

    On 26 June, 08:16, "gietrzy" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
    > gietrzy
    >
    > ps. nie piszcie wyłącz adblocka - raz na dzień z 5 minut w Chromie wytrzymam,

    Chyba ci sie grupy pokićkały.

  • 3. Data: 2009-06-26 08:05:00
    Temat: Re: [optyczne.pl] - Firefox, XP
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "gietrzy" <c...@g...pl> writes:

> [...]
    > seen as IE" i w sumie nic ciekawego nie wyskoczyło. Wiem, że kiedyś była ofera z
    > onetem (blokował funkcje dla firefoxa) i taki plugin istnieje.

    Nie wystarczy dopisać do 'my element hiding rules':

    optyczne.pl#DIV(id=warning)

    ?

    MJ

  • 4. Data: 2009-06-26 08:06:31
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 26 Jun 2009 09:16:59 +0200, "gietrzy"
    <c...@g...pl> wrote:

    Jakie okienko? Bo mi ani w Operze ani w FF nic nie chce wyskoczyć.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 5. Data: 2009-06-26 08:08:50
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    gietrzy napisał:
> [...]
    > seen as IE" i w sumie nic ciekawego nie wyskoczyło. Wiem, że kiedyś była ofera z
    > onetem (blokował funkcje dla firefoxa) i taki plugin istnieje.

    noscript?

    m.
    --
    Wszyscy leżymy w rynsztoku, ale niektórzy z nas patrzą w gwiazdy.
    - Oscar Wilde

  • 6. Data: 2009-06-26 08:24:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gietrzy napisał(a):

    > Jak to okienko wyłączyć/obejść?

    To jakaś głupota w wydaniu "Świętszy od Ubuntu Admin" bo adblock
    blokuje *wyświetlanie* reklam u odbiorcy ale ta i tak z punktu widzenia
    drugiej strony liczy się jako zaliczona/wyświetlona. Więc w statystykach
    dla reklamodawców będzie jako hit bez względu na to czy wyświetlanie
    sobie zablokujesz, czy nie...

    A jak się tego pozbyć? A tu jest coś na ten temat:
    http://grzglo.jogger.pl/2009/06/07/forum-ubuntu-pl-w
    yglada-na-to-ze-uzywam-adblock-plusa/#more

    j.

  • 7. Data: 2009-06-26 08:47:52
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Nie wystarczy dopisać do 'my element hiding rules':
    > optyczne.pl#DIV(id=warning)
    > ?

    Działa, dzięki serdeczne.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 8. Data: 2009-06-26 08:49:06
    Od: c...@g...pl

> [...]
    > A jak się tego pozbyć? A tu jest coś na ten temat:

    http://grzglo.jogger.pl/2009/06/07/forum-ubuntu-pl-w
    yglada-na-to-ze-uzywam-adblock-plusa/#more

    Dzięki.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 9. Data: 2009-06-26 08:52:13
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    jka już to "IE tab" https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/1419

  • 10. Data: 2009-06-28 16:12:03
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "gietrzy" <c...@g...pl> wrote in message
    > Jak to okienko wyłączyć/obejść?

    A mozesz wytlumaczyc o jakie okienko chodzi? Bo wszedlem FF na Optyczne i
    nic nadzyczajneg sie nie wyswietlilo. Strona wyglada normalnie, wiec nie
    wiem o co chodzi.

    MARC