  • 151. Data: 2010-03-30 12:16:50
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hoqad0$9um$1@inews.gazeta.pl...

    swiatlach_w_calej_UE.html
> [...]
    > rok, twierdząc, że zwiększa to bezpieczeństwo zarówno kierowców, jak i
    > pieszych. Według różnych dostępnych badań, zmniejsza to liczbę wypadków w
    > dzień o 5 do 15 proc., a wypadków z udziałem motocykli nawet o 30 proc.
    > Według szacunków polskiego Instytutu Transportu Samochodowego, w Polsce
    > obowiązek używania świateł w dzień przez cały rok zmniejsza liczbę
    > zabitych w wypadkach z udziałem co najmniej dwóch pojazdów o 20 proc
    > </cite>
    >
    > Mam rozumieć, że teraz znalazłeś i przestałeś już twierdzić, że to

    Co znalazłem? Spadek liczby zabitych o 20%? Nie ma takiego spadku.

    > Dla zasady.

    Masz dziwne zasady co do zasad.

    > Mam wrażenie, że akurat nie o tym osobniku teraz była mowa.

    Nie mam zamiaru wnikać.
    neelix

  • 152. Data: 2010-03-30 12:42:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 12:14:43 +0200, neelix wrote:

    >Polska jest europejską o ile już nie światową awangardą wszelkiej głupoty.
    >Zawsze znajdzie się jakaś grupa oszołomów, która podchwyci i będzie forsować
    >do upadłego każdą brednię.

    Oszolomow u nas nie brakuje, na swiecie tez nie brakuje .. ale akurat
    w tym przypadku to nie przesadzaj z awangarda - nie bylismy ani
    pierwsi, ani ostatni :-)

    J.

  • 153. Data: 2010-03-30 12:48:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 12:04:50 +0200, neelix wrote:
    >Kłamstwo ma krótkie nogi. Czasem ktoś nieopatrznie powie prawdę. Ja na tę
    >prawdę, którą obserwowałem na codzień dostałem mocne potwierdzenie
    >informacją w publicznej tv "w skali kraju". A co do stolicy to miasto, w
    >którym zwycięża PO nie jest normalnym miastem i wzorcem do uogólnień.

    W calym kraju wygrali, i byc moze wygraja po raz drugi - caly kaj
    nienormalny ?

    Ale i w PO sa bardziej/mniej normalni
    http://orka.sejm.gov.pl/Biuletyn.nsf/wgskrnr5/INF-12
    0

    "Poseł Stanisław Żmijan (PO):
    Pan poseł Krzysztof Gadowski użył bardzo mocnych argumentów
    przemawiających za przyjęciem poprawki o obowiązku wprowadzenia
    używania świateł mijania przez cały rok. Ale naprawdę problem jest
    bardzo poważny i trzeba głęboko się nad nim pochylić. Mówiąc o
    wypadkach drogowych, warto pamiętać, że w ponad 80% wina leży po
    stronie kierującego pojazdem, tylko w 10% zależy od drogi i tyle samo
    od pojazdu. Zatem mówienie, że brak świateł mijania był przyczyną
    wielu wypadków drogowych, jest nieprawdziwe. "

    J.

  • 154. Data: 2010-03-30 12:55:30
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    neelix pisze:
    (...)
> [...]
    > informacją w publicznej tv "w skali kraju". A co do stolicy to miasto, w
    > którym zwycięża PO nie jest normalnym miastem i wzorcem do uogólnień.

    Aha, czyli znowu bezsensowny dryf polityczny zamiast faktów?
    Przy okazji - PO wygrało w całym kraju i z tego co wypisujesz
    wynikałoby, że cała Polska nie jest normalna. Ty się lepiej
    zabezpiecz na przyszłość, ponieważ wygląda na to, że znowu
    wygrają.

  • 155. Data: 2010-03-30 14:52:30
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Zmartwię Ciebie, ale to Ty żyjesz w niewiedzy.

    Wiesz nudzi mnie ta dyskusja z Twojej strony opierana tylko i wyłącznie na
    Twoich "widzimisie".

    > Eeeee - naprawdę? Wskaż mi taki zapis. Oczywiście poszukaj też
    > stosownych wyłączeń itd.

    Otwórz działalność gospodarczą, poczekaj na kontrolę skarbową i opowiedz im
    w jaki sposób użytkujesz to co kupujesz na firmę. Zapewne będą zachwyceni i
    Cię za to wynagrodzą :)

    > Wręcz przeciwnie - pokazałeś swą ignorancję w temacie i tyle. Teraz
    > poszukaj sobie co to jest KIS, o którym pisałem, po czym poszukaj
    > w jakich cenach i gdzie można to kupić - uczciwie. W tym co pisałem
    > nie ma słowa o MS Office. Jedynym punktem wspólnym było 250PLN,
    > ale poszukiwania powinny dać Ci odpowiedź, że był to błędny trop
    > w zakresie argumentacji (chybionej).

    Nie interesuje mnie co to jest KIS i nie mam zamiaru szukać po necie,
    ponieważ wiele rzeczy można odnieść do tego skrótu. Mam o wiele ważniejsze i
    lepsze zajęcia niż udowadnianie na Twoje życzenie, ża Twoje kłamstwa nie
    były kłamstwami. To jest Twój problem abyś wytłumaczył co miałeś na myśli
    odnosząc się bezpośrednio do wypowiedzi na temat MS Office i zarzucając mi
    piractwo.

    > No cóż - niestety nie sprawdzasz tego u źródeł, tylko opierasz swe
    > tezy na tym co powiedział Ci konsultant. Ja jednak wiem na ten temat
    > trochę więcej i wiem ...

    "A nie plawda, bo to ja jestem mondzejsy ...."

    Chłopie zachowujesz się jak przedszkolak.
    Niby dlaczego mam dawać wiarę Tobie twierdzącemu "ze ty jesteś mondzejsy", a
    nie dawać wiary konsultantowi czy też temu co jest napisane w licencji ?

    > Wiążące to jest prawo, wyroki sądu, w pewnym stopniu opinie prawne,
    > a nie teksty konsultanta, który w większości nie ma zielonego pojęcia
    > o czym mówi...

    Zatem proponuję zakończyć ten temat, który prowadzi donikąd na tym, "ze
    jesteś najmondzejsy, a konsultanci to same gupki". Nudzi mnie ta dyskusja.

  • 156. Data: 2010-03-30 15:03:46
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    neelix wrote:

    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Często padają prymitywne oceny i próby dowartościowywania się ze strony
    > prymitywnych osobników i ignorantów w postaci wypowiedzi typu "najpierw
    > zrób PJ". I można takich nie kierować do piaskownicy, albo na drzewo?

    Często padają prymitywne oceny i próby dowartościowywania się ze strony
    prymitywnych osobników i ignorantów w postaci wypowiedzi typu "miasto, w
    którym zwycięża PO nie jest normalnym miastem". I można takich nie
    kierować do piaskownicy, albo na drzewo?

    ;)

    \SK

  • 157. Data: 2010-03-30 15:16:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > którym zwycięża PO nie jest normalnym miastem". I można takich nie
    > kierować do piaskownicy, albo na drzewo?

    Można, a nawet należy, wprost do kibla.

  • 158. Data: 2010-03-30 15:17:02
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Plumpi pisze:

    > Wiesz nudzi mnie ta dyskusja z Twojej strony opierana tylko i wyłącznie
    > na Twoich "widzimisie".

    Mogę tylko powtórzyć to co napisałem i do tego zmęczyłeś mnie już swoimi
    inwektywami i tanią retoryką bez stosownego uzasadnienia. Baw się
    w tej swojej piaskownicy i nie trać na mnie czasu - możesz go
    wykorzystać np. na zapoznanie się z przepisami na które się powoływałeś,
    ale może zrób to dokładnie i nie pisz, że Ci się nie chce, że Ci
    to zwisa itd. O kontrolę skarbową się u mnie nie bój - wszystko mam
    w porządku i Twoje sugestie tego nie zmienią.

  • 159. Data: 2010-03-30 15:17:04
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Oszolomow u nas nie brakuje, na swiecie tez nie brakuje .. ale akurat
    > w tym przypadku to nie przesadzaj z awangarda - nie bylismy ani
    > pierwsi, ani ostatni :-)

    Ale jak jest okazja to łapiemy wszystko. Podpieramy się skandynawią i
    świecimy w Polsce. Jeśli tylko da się nas do czegoś zmusić to zmuszają.
    Najłatwiej uderzyć w kierowców. neelix

  • 160. Data: 2010-03-30 15:21:03
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > W calym kraju wygrali, i byc moze wygraja po raz drugi - caly kaj
    > nienormalny ?

    Rzadko kiedy jest rządowa reelekcja. U nas chyba jeszcze nie było. Pomijam
    czasy PRLu. :-)

> [...]
    > od pojazdu. Zatem mówienie, że brak świateł mijania był przyczyną
    > wielu wypadków drogowych, jest nieprawdziwe. "

    Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Jeden normalny to za mało.
    neelix