  • 161. Data: 2010-03-30 15:23:01
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hoslau$4hg$1@inews.gazeta.pl...
    > neelix pisze:
    > (...)
    > Aha, czyli znowu bezsensowny dryf polityczny zamiast faktów?
    > Przy okazji - PO wygrało w całym kraju i z tego co wypisujesz
    > wynikałoby, że cała Polska nie jest normalna. Ty się lepiej
    > zabezpiecz na przyszłość, ponieważ wygląda na to, że znowu
    > wygrają.

    Pryszcze są na zmywaku. Jeśli członkowie PO w 53% nie wybierają swojego
    kandydata to możemy spać spokojnie. Złe nie trwa wiecznie. :-)
    neelix

  • 162. Data: 2010-03-30 15:50:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 15:21:03 +0200, neelix wrote:

    >Rzadko kiedy jest rządowa reelekcja. U nas chyba jeszcze nie było. Pomijam
    >czasy PRLu. :-)

    Czyli co - PO bedzie jeszcze bardziej nienormalna, jesli wygra po raz
    drugi ? :-)

    J.

  • 163. Data: 2010-03-30 15:52:04
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > Często padają prymitywne oceny i próby dowartościowywania się ze strony
    > prymitywnych osobników i ignorantów w postaci wypowiedzi typu "miasto, w
    > którym zwycięża PO nie jest normalnym miastem". I można takich nie
    > kierować do piaskownicy, albo na drzewo?

    I na pewno nie jest normalnym miastem. Faszyzujący elektorat tej partii może
    wszystko. Nie głosując na PO można się dowartościować. Nie chcę wymieniać
    środowisk głosujących na tę partię. ;-)
    neelix

  • 164. Data: 2010-03-30 15:54:46
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Czyli co - PO bedzie jeszcze bardziej nienormalna, jesli wygra po raz
    > drugi ? :-)

    Nie wygra, bo bajki dzieciom się nudzą, a irlandzkie jabłka nie są tanie.
    :-)
    neelix

  • 165. Data: 2010-03-30 16:08:50
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    neelix pisze:

    > Nie wygra, bo bajki dzieciom się nudzą, a irlandzkie jabłka nie są
    > tanie. :-)
    Kłopot z tym, ze inne bajki juz sie poprzednio znudziły.... ;)

    pozdr.
    Michał

  • 166. Data: 2010-03-30 18:55:50
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hostka$2u6$1@inews.gazeta.pl...

    > Mogę tylko powtórzyć to co napisałem

    i będziesz powtarzał myślac, że dzieki temu stanie się to prawdą :)

  • 167. Data: 2010-03-30 19:03:49
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pryszcze są na zmywaku. Jeśli członkowie PO w 53% nie wybierają swojego
    > kandydata to możemy spać spokojnie. Złe nie trwa wiecznie. :-)

    Ale złe przyjdzie w moherach. Tak więc nie ciesz się przedwcześnie :D

  • 168. Data: 2010-03-30 23:40:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie porównuj ortografii z higieną. O ile brak higieny świadczy źle o
    > osobie nie przestrzegającej tej higieny, o tyle czepianie się czyjejś
    > ortografii oraz gwary lub złej polszczyzny świadczy tylko o buractwie
    > czepiającego.

    Nie porównuj czepiania się z niestosowaniem zasad poprawnej pisowni.
    Niezmienianie skarpet jak i pisanie z błędami świadczy o osobniku tak
    czyniącym - ma najprawdopodobniej poważne braki. A człowiek wychowany używa
    poprawnej formy w następnym zdaniu, by zwrócić uwagę niedouczonego w
    "nieinwazyjny" sposób. Burak tego nie zauważa i dalej pisze niepoprawną
    wersję - na tym właśnie polega buractwo. Między innymi oczywiście, choć tu
    ekspertem nie jestem ;-)

    > W rzeczywistości z ortografią oraz poprawną polszczyzną mają także
    > problemy poloniści. Wielokrotnie się spotykałem z taki błędami
    > popełnianymi przez

    Ale to żaden argument. Ja spotkałem wielu inżynierów, fizyków czy geografów,
    którzy z językiem polskim nie mają problemów. O profesorach nawet nie
    wspominam, choć akurat ten tytuł chyba najbardziej się zdewaluował ostatnio.

    > polonistów (dla przykładu "dwutysięczny dziewiąty rok"). W żadnym stopniu
    > nie utrudniało nam to prawidłowej komunikacji, choć "rzucało się w oczy".
    > Świadczy to tylko i wyłącznie o tym, że te zasady są niepotrzebnie
    > skomplikowane i hołubione przez grupy konserwatystów i są nikomu nie
    > potrzebne do normalnego, codziennego życia i komunikowania się.

    Całe szczęście, że nie zasugerowałeś wymordowania wszystkich jemiołuszek i
    mieszkańców domów spokojnej starości. No bo w zasadzie - komu są
    potrzebne/potrzebni? Zamknijmy wszystkie restauracje - w knajpie czy barze
    też można jeść. Zakażmy sprzedaży jaguarów, rollsów i mercedesów - dacia
    logan służy bardoz dobrze do jeżdżenia...

    Ortografia nie służy do komunikacji. Do komunikacji służy język,
    wprowadzanie doń zwyczajów z forum onetu i form "esemesowych", tylko po to,
    by zwiększyć jego funkcjonalność, przypomina poczynani Pol-Pota czy Mao.

    > Niektórzy tego nie rozumieją, że zasady powinny być tworzone dla ludzi i
    > dla ich wygody, a nie tworzone dla idei. Jeżeli większość ludzi mówi

    Zasady są wynikiem procesów, które przebiegały przez setki lat. Niosą
    informację o genezie, ewolucji i paru innych istotnych zjawiskach.
    Oczywiście, że nie "nos dla tabakiery" - ale właśnie opanowanie języka
    ojczystego świadczy o osobie, kiedy spotykam kogoś mówiącego poprawnie, ba -
    pięknie po polsku, to nawet jeśli opowiada brednie, w moich oczach wypada
    lepiej, niż najmędrszy z mądrych potykający się o co drugie zdanie.

    > "dwutysięczny dziewiąty" to należy to uznać za prawidłową formę, a nie
    > zmuszać ludzi do formy, która jest małoużywana "dwatysiące dziewiąty".
    > Co zaś wykształcenia - to się mylisz. Znam wielu ludzi wykształconych
    > nawet z tytułami profesora będącymi wykładowcami na uczelniach, którzy
    > popełniają wiele błędów zarówno ortograficznych jak i językowych.

    No to akurat nie świadczy dobrze ani o tych osobach, ani o uczelniach, które
    je zatrudniły. Miałem krótki epizod "uczelniany", to znaczy przez kilka lat
    pracowałem na dwóch uczelniach - i znakomita większość osób, które tam
    pracowały (niezależnie od tytułów) mówiła poprawnie po polsku, (a także:
    angielsku i niemiecku czy francusku). I nie mówię po polonistach, ale
    specjalistach różnych dziedzin, ekonomistach, inżynierach, matematykach,
    geodetach itd.

    --
    Yogi(n)

  • 169. Data: 2010-03-31 18:09:19
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kłopot z tym, ze inne bajki juz sie poprzednio znudziły.... ;)

    Władza "do śmierci" skończyła się 20 lat temu. Dzisiaj kto rządzi ten spada
    i cała w tym nadzieja. :-)
    neelix

  • 170. Data: 2010-03-31 18:12:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale złe przyjdzie w moherach. Tak więc nie ciesz się przedwcześnie :D

    Albo w czerwonych beretach. :-) Ważne, że gorzej nie będzie. Na razie jest
    sama POpelina i sondażowa sraczka mająca tę POpelinę uwiarygodnić, a tego
    nie trawię.
    neelix