    From: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: oslona LCD (protector)
    Date: Wed, 24 May 2017 19:35:34 +0200

    Dnia Tue, 23 May 2017 02:26:05 +0200,
    T...@s...in.the.world napisał(a):

> [...]
    [...]
    > No, ale rzeczywiscie warto doplacic do tego 7H?
    > I ja sie to ma do szkla?
    > Bo cena podobna.

    Moim zdaniem pomiędzy markowymi produktami (np. 3mk z 7H) jest przepaść
    do tanich chińskich 9H (nawet tzw. "szkieł"), oczywiście na korzyść
    markowych.
    Miałem różne, ale jeśli chodzi o podatność na zarysowania, to pierwsze
    wytrzymują lata, a te drugie kilka miesięcy i to w porywach.
    Na aparacie będzie pewnie jeszcze lepiej, bo się ich nie nosi w
    kieszeniach z dodatkiem piasku, monet czy innych kluczy.

    Krótko mówiąc warto dopłacić do markowych produktów, szczególnie że ich
    cena nie jest jakoś bardzo wysoka, szczególnie w proporcji do dobrej
    lustrzanki.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski