  • 11. Data: 2004-09-29 11:51:34
    Temat: Re: ostrzezenie przed cyfra +
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    . napisał(a):

    > Moze dlatego ze popelnilem blad? a teraz chce nie dopuscic zeby ktos
    > popelnil ten sam blad co ja?

    Ale czemu na tej grupie?

    j.

  • 12. Data: 2004-09-29 16:28:29
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "." <cyfra_kur***t@neostrada.pl> wrote :

    > Ostrzegam przed firmą która traktuje klientów jak szmaty.
    > Nie radze podpisywac zadnych umów, robią se jaja z klientów, jesli
    > zechcesz zerwac umowe to nie mozesz bo nie pozwolą nawet jak
    > zaplacisz potem beda cie scigac nawet jak placiles abonament przez
    > 3 lata. Jeszcze nigdy sie z takim hamstwem nie spotkalem juz Tp sa
    > jest lepsza od tych zlodzieji.

    spozniles sie troche, mieli o to proces i przegrali !

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 13. Data: 2004-09-29 21:54:06
    Od: kawi <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Vik napisał:

    > ta grupa normalnie schodzi normalnie na psy, neostradziaze, jasyc
    > telemaniacy niedlugo to beda tu jeszcze oscypkami handlowac ehh
    >
    > Pzdr
    > Vik

    .... i to są problemy polskiego internetu ;(
    Krzysztof

  • 14. Data: 2004-09-29 21:54:20
    Od: Jacek Wiktor <j...@w...pl>

  • 15. Data: 2004-09-30 06:45:14
    Od: "owz" <o...@N...pl>

    Vik napisał:

    > ta grupa normalnie schodzi normalnie na psy, neostradziaze, jasyc
    > telemaniacy niedlugo to beda tu jeszcze oscypkami handlowac ehh

    Czy nie wydaje wam się, że moderacja to bardzo dobra rzecz w przypadku tej
    grupy?
    --
    - owz - owz[at]icpnet[dot]pl - Poznan -

  • 16. Data: 2004-09-30 07:37:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    owz napisał(a):

    > Czy nie wydaje wam się, że moderacja to bardzo dobra rzecz w przypadku tej
    > grupy?

    Znaczy prawo wahadla? ;PPP

    j.

  • 17. Data: 2004-09-30 10:32:33
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 30 Sep 2004 08:45:14 +0200, użyszkodnik "owz"
    <o...@N...pl> napisał:

    >Czy nie wydaje wam się, że moderacja to bardzo dobra rzecz w przypadku tej
    >grupy?

    zdecydowanie jestem przeciw, nie lubie jak ktoś ma decydować czy moje
    posty idą czy nie idą na grupe

    takich grup dla zasady nie czytam i zresztą nie tylko ja

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 18. Data: 2004-09-30 11:50:11
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 2004-09-30, futszaK wrote:
    > zdecydowanie jestem przeciw, nie lubie jak ktoś ma decydować czy moje
    > posty idą czy nie idą na grupe

    Tym kimś jesteś Ty. Albo piszesz zgodnie z tematyką grupy,
    albo nie piszesz.

    > takich grup dla zasady nie czytam i zresztą nie tylko ja

    "Ja i wujek Stasiek".

    Przy sensownych warunkach byłabym za moderacją. Połączoną
    z publikowaniem tutaj (raz na tydzień?) skrótu opisu grupy
    (<http://www.killfile.pl/opisy/pl.internet.polip.txt

    --
    ////))) Don't mud-wrestle with a pig. You'll both get dirty :
    //|-O-O ) and the pig loves it. :

  • 19. Data: 2004-09-30 13:33:00
    Od: Neas <n...@n...ws>

    kya pisze:

    > Przy sensownych warunkach byłabym za moderacją. Połączoną
    > z publikowaniem tutaj (raz na tydzień?) skrótu opisu grupy
    > (<http://www.killfile.pl/opisy/pl.internet.polip.txt
    >).

    Moim zdaniem wystarczyłoby zmienić ten krótki opis. "Problemy Internetu
    polskiego i światowego" wiele osób rozumie jako "Problemy które mam z
    Internetem polskim i światowym".

    --
    Neas, n...@n...ws, http://www.drzwi.org

  • 20. Data: 2004-09-30 16:59:18
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 30 Sep 2004 11:50:11 +0000 (UTC), użyszkodnik kya
    <k...@m...here.invalid> napisał:

    >"Ja i wujek Stasiek".

    wyraziłem jedynie swoje zdanie na temat moderacji, co się stanie to i
    tak ode mnie nie zależy

    grupa już była moderowana i psy d...,,i na niej szczekały