    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 13 Mar 2018 02:18:03 -0700 (PDT)
    Subject: Re: oświetlenie led wzdłóż drogi
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 marca 2018 09:35:26 UTC+1 użytkownik tomekp napisał:
> [...]
    drogi dojazdowej do posesji. Długość ze 70m i ciemno jak w d.

    > Masz juz opatrzone takie lampy ? jak kiedys szukalem czegos podobnego to
    > bylem zaskoczony brakiem inwencji konstruktorow i apetytem sprzedawcow.
    > przeważnie spotykalem swiecace kostki brukowe za 999 pln ;-)

    nie mam-myslałem o takiej mniej wiecej jak tu kolega w poscie poprzednim
    napisał.Jakaś prościzna, słupek nierdzewny i tyle.

    > Masz koty? Jesli tak to licz sie z tym ze twoje swiatelka beda swiecic
    > prawie nonstop.

    aaaaa, mam:) Dobra, zrobi się jaką opto-barierę powyżej abo co. A gdyby czujnik ruchu
    był na górze słupka skierowany nieco w górę to moze by kotów na ziemi nie wykrywał.
    Czujnik ma miec zasięg ze 2-3m, zeby smieci nie wykrywał, a tylko ruch na
    drodze-ludzki w pozycjipionowej :) i samochodowy

    miał zasilanie i parę przewodow do sterowania zero/jeden.

    zasilana na stałe rozjaśnia sie w zadanym czasie po otrzymaniu 1 na sterowaniu
    (regulowanie czasu rozjaśnienia jakies uproszczone, jednorazowe w czasie
    uruchomienia, potencjometr+kondensator?)

    > Nie wiem, ale skoro sterowanie z rpi to i tak kazda lampa bedzie
    > sterowana z oddzielnego portu. Wiec moze zrobic cos a'la pwm - regulowac
    > przez jakis czas wspolczynnik wypelnienia programowo...

    moze i tak -linka do gotowca co z pwm-u robi zasilanie LEDA poprosze :)
    AVT-kity przeglądam ale zawsze cos nie pasuje.

    b.