  • 31. Data: 2012-05-02 00:54:34
    Temat: Re: [ot] filmoteka
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello LEPEK,

    Tuesday, May 1, 2012, 10:29:41 PM, you wrote:

    > Luka Besą?
    > Luka Bessona?
    > Luca Bessona?

    Do trzech razy sztuka.

    > ;)
    > Wiem - filmy, w których palce maczał Luc Besson. ;)
    > BTW: jesteś jakimś cenzorem, czy moderatorem?

    A jak myślisz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2012-05-02 10:43:57
    Temat: Re: [ot] filmoteka [OT]
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/05/2012 18:37, v...@i...pl wrote:

    > Dlaczego? Są różne rodzaje rozrywek.
    > Może masz zbyt wygórowane oczekiwania gdy zasiadasz do rozrywkowych
    > produkcji?

    Nie czuję potrzeby siadania przed nimi, telewizję wyrzuciłem z domu już
    z 10 lat temu, a pod nosem mam kilka ciekawych festiwali filmowych co
    roku, dużo więcej do szczęścia mi nie potrzeba.

    > Obojętnie jaki film, to w rolach głównych (kolejność dowolna):
    > Szyc, Karolak, Stenka, Szejbal, zieeeew... zasnąlem.
    >
    > To ja już wolę Holiłud.

    Całe szczęście, że żyjemy w XIX wieku i można dziś przez internet kupić
    praktycznie wszystko, choćby to była 12-godzinny Norweski dokument o
    przeganianiu komarów spod namiotu. Podejście "to ja już wolę" przeminęło
    w latach 80-tych, kiedy do wyboru były dwa programy telewizji i Wajda w
    kinach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 33. Data: 2012-05-02 10:44:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/05/2012 19:06, jerzu wrote:

    > IMHO jedna z lepszych scen pościgowych.

    Nie inaczej!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 34. Data: 2012-05-02 13:12:29
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-01 19:37, v...@i...pl pisze:

    > ?? dawno temu oglądałem, co tam było związanego z motoryzacją?

    I nie zwróciłeś uwagi na zajebiste pościgi? Wstyd!

    A.

  • 35. Data: 2012-05-02 17:12:26
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2012-05-01 22:46, p0li pisze:

    > to ja polecę widmo - film taki se - ale dodge interceptor....
    > mniam

    Hehe, tu już schodzimy na nieco inny temat - motoryzacyjne marzenia
    związane z filmami :) Ja bym wiele dał za Forda Falcona z Mad Maxa, ale
    nie tego czarnego mutanta, tylko żółtego Interceptora z pełnym
    policyjnym rynsztunkiem :)

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: aktualnie brak #

  • 36. Data: 2012-05-02 20:21:36
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > praktycznie wszystko, choćby to była 12-godzinny Norweski dokument o
    > przeganianiu komarów spod namiotu. Podejście "to ja już wolę" przeminęło

    Hmm... Nie spotkałem? :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 37. Data: 2012-05-02 22:09:48
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-02 10:43, kamil pisze:

    > Całe szczęście, że żyjemy w XIX wieku

    Ja tam zyje w XXI, wiec chyba sie nie dogadamy. :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 38. Data: 2012-05-02 22:11:18
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-02 13:12, Arek pisze:

    > I nie zwróciłeś uwagi na zajebiste pościgi? Wstyd!

    Normalnie tak mi glupio, ze az patrzac na polke znalazlem ten film,
    zaraz sobie odswieze.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 39. Data: 2012-05-02 23:15:01
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-05-02 17:12:26 niejaki Staszek Sosenko napisał:

> [...]
    > związane z filmami :) Ja bym wiele dał za Forda Falcona z Mad Maxa, ale
    > nie tego czarnego mutanta, tylko żółtego Interceptora z pełnym

    to ja mam bardziej przyziemne marzenia
    wystarczy mi delorean w wersji elektrycznej

    o - taki:
    http://www.engadget.com/2012/01/14/delorean-dmc-12-e
    v-eyes-on-at-ces/

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 40. Data: 2012-05-03 00:02:47
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 1 May 2012 16:40:08 +0200, wowa napisał(a):

    > Wątkotwórca dał szerokie widełki :) Przy filmach klasy Szybcy się wściekli
    > przełączam na inny kanał :) Lubię jak film ma jakąś treść a nie same popisy
    > operatorów kamer. Mam nieodparte wrażenie że te "potwory" i tak nie jadą
    > szybciej jak 50km/h :)

    Ale tylko w tych filmach zobaczysz, jak się zmienia biegi od 1 do 5 w 5sek,
    zakrzywia się czasoprzestrzeń, itp :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]