  • 21. Data: 2011-12-21 04:34:40
    Temat: Re: padła płyta? GA-81945P-G-RH
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "nom" napisał:

    > Wyczyść to izopropanolem ...

    Niby dlaczego ma używać alkoholu? Woda i dokładnie wysuszyć.

    Remek

  • 22. Data: 2011-12-30 07:11:34
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Remek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > Niby dlaczego ma używać alkoholu? Woda i dokładnie wysuszyć.

    Bo jest dobrym rozpuszczalnikiem i dobrze się nim czyści.

  • 23. Data: 2011-12-30 07:13:38
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Pomoc? Mógłbyś podać konkretny cytat, który radził Ci podmianę karty? Nir
    > cytuj tylko tych debilizmów o podgrxzewaniu chipsetu do 300 st. To ludzie
    > wychowani na amerykańskich filmach, w których jedyna rada na całe zło jest
    > bomba jądrowa.

    Odpowiem cytując chińskiego myśliciela:
    "nie próbuj świni uczyć śpiewać, nie dość, że czas zmarnujesz to jeszcze
    świnię zdenerwujesz"
    ;-)

  • 24. Data: 2012-01-09 19:54:15
    Od: "Remek" <n...@g...com>

  • 25. Data: 2012-01-09 19:56:45
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "nom" napisał:

    > Bo jest dobrym rozpuszczalnikiem i dobrze się nim czyści.

    Rozpuszczalnikiem czego? Głownie tłuszczów. Natomiast wszelkie elektrolity
    to roztwory wodne. Wiesz co to dysocjacja? Szkoda klawiatury na takie
    pseudoporady oparte na pseudowiedzy.

    Remek

  • 26. Data: 2012-01-10 09:36:01
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Rozpuszczalnikiem czego? Głownie tłuszczów. Natomiast wszelkie elektrolity
    > to roztwory wodne.

    Elektrolity przewodzą prąd, a chyba nie o to chodzi przy czyszczeniu płyty
    głównej. :-)
    Alkohol szybko odparowuje nie pozostawiając śladu. Ja się opieram na
    praktyce, Ty na teorii.