  • 1. Data: 2015-09-26 19:42:21
    Temat: pendrajf
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    https://en.wikipedia.org/wiki/USB_flash_drive#Securi
    ty_threats

    This enables companies with policies forbidding the use of USB flash
    drives in the workplace to enforce these policies. In a lower-tech
    security solution, some organizations disconnect USB ports inside the
    computer or fill the USB sockets with epoxy.

    hehe :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-09-26 20:29:52
    Temat: Re: pendrajf
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > security solution, some organizations disconnect USB ports inside the
    > computer or fill the USB sockets with epoxy.

    Z czego smieszek, istnieja sieci zamkniete gdzie wprawdzie mozna uzyc
    pendrajwa ale nie dowonego, lub tylko pod pewnymi warunkami.
    A usuniecie portów USB jest jak najbardziej zasadne dla pewnych stacji
    roboczych.

    --
    P03

  • 3. Data: 2015-09-26 22:33:26
    Temat: Re: pendrajf [ot]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    P03 pisze tak:

> [...]

    > uzyc pendrajwa ale nie dowonego, lub tylko pod pewnymi warunkami.
    > A usuniecie portów USB jest jak najbardziej zasadne dla pewnych

    sam jesteś zasadny :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2015-09-27 00:21:24
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-26 o 20:29, P03 pisze:

> [...]
    > pendrajwa ale nie dowonego, lub tylko pod pewnymi warunkami.
    > A usuniecie portów USB jest jak najbardziej zasadne dla pewnych stacji
    Normalna rzecz w wielu firmach gdzie może dojść do wycieku danych
    chronionych.

  • 5. Data: 2015-09-27 00:23:49
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-26 o 19:42, PiteR pisze:
> [...]
    > security solution, some organizations disconnect USB ports inside the
    > computer or fill the USB sockets with epoxy.

    A co tam jest takie hehe?
    Pomijam jakieś tam zaślepianie gniazda czymś. Ale blokowanie dostępu to
    rzecz normalna i nawet powszechna.

  • 6. Data: 2015-09-27 08:03:50
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    >>> https://en.wikipedia.org/wiki/USB_flash_drive#Securi
    ty_threats

    > sam jesteś zasadny :)

    Dzięki za obszerne i wyczerpujące wyjaśnienie zagadnienia.
    :-)
    A vice versa tobie dobry człowieku.

    --
    P03

  • 7. Data: 2015-09-27 08:39:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jawi pisze tak:

    ty_threats

    > A co tam jest takie hehe?
    > Pomijam jakieś tam zaślepianie gniazda czymś.

    jak to co :)

    Wyobraziłem sobie "Pana Informatyka od Wymiany Tonerów" jak przychodzi
    z tubą silikonu Tytan all season, grzybobójczy, UltraViolet proof i
    mówi

    - pani Krysiu, proszę odejść od kompa, będę zalepiał porty USB wydatnie
    podnosząc poziom bezpieczeństwa danych w firmie.

    - rozumiem panie Januszu. Zostało mi trochę poxyliny po naprawie
    czajnika. Może się przyda?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2015-09-27 10:37:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-27 o 00:23, Jawi pisze:
    > A co tam jest takie hehe?
    > Pomijam jakieś tam zaślepianie gniazda czymś. Ale blokowanie dostępu to
    > rzecz normalna i nawet powszechna.
    "Hehe" dotyczy pewnie wieśniackiego sposobu zabezpieczania. Zakładam, że
    nie mówimy o komputerze pana Kazia z magazynu, który ma zabetonowane
    gniazda USB, nagrywarka nie działa, a internet to ten komputer widział
    ostatni raz, gdy stał na półce w mediamarkcie. W większych firmach
    wydaje się kupę kasy na pion informatyczny, który za jeszcze większą
    kasę wdraża politykę bezpieczeństwa i jakoś nie wyobrażam sobie, żeby
    jednym z punktów tej polityki było "sprzętowe zabezpieczenie portów USB" :->

    Maciek

  • 9. Data: 2015-09-27 11:18:13
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-27 o 10:37, Maciek pisze:
    > "sprzętowe zabezpieczenie portów USB" :->
    dobre określenie na zaślepienie jakąś masą gniazda :)

  • 10. Data: 2015-09-27 13:26:20
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-27 11:18, Jawi pisze:
    > dobre określenie na zaślepienie jakąś masą gniazda :)

    Mnie ze 2 lata temu wpadła karta pamięci do większego gniazda (memory
    stick/PRO) i od tamtej pory gniazdo jest nie do użytku.

    --
    animka