    Date: Tue, 05 Oct 2010 09:37:47 +0200
    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piatek] Mandat na OSie.

    W dniu 2010-10-05 09:24, Yakhub pisze:
    > Przecież w rajdach mogą brać udział (i często biorą) pojazdy
    > niezarejestrowane (jak chociażby motocykle enduro), które chyba mogą nie
    > mieć opłaconego OC?
    Ale oprócz "zwykłego OC" które jest obowiązkowe dla pojazdów
    zarejestrowanych jest też masa innych OC, choćby OC "na osobę"
    obejmujące skutki pogryzienia kogoś przez mojego kota, zalania
    mieszkania sąsiada itd. Tak samo może ubezpieczyć się od
    odpowiedzialności cywilnej "zawodowej" lekarz albo opiekun kolonii, albo
    organizator rajdu...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173