  • 11. Data: 2012-02-25 10:36:18
    Temat: Re: piątkowy Lublin
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    neoniusz w <news:ji91ng$8r7$1@inews.gazeta.pl>:

    > Gosc ma szczescie czy w tej zapyzialej wiosce wszyscy tak cudownie jezdza?

    > http://www.youtube.com/watch?v=wImHN0--2Ac

    Patałach z kamerą, chciał po zawrotce zjechać na skrajny prawy pas ale
    ustawił się na środku "agrafki", za podobnymi mu patałachami w szarym i
    czarnym, i wielce oburzony na czerwonego

    --
    Tomasz Nycz

  • 12. Data: 2012-02-25 10:38:00
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nie dramatyzujcie:) Kompilacja jak każda inna. Jeżdżąc po całej Polsce
    > można zrobić taką samą. Ot, takie :"the best off...";)

    dodatkowo zjazdu z pierwszej sytuacji już nie ma
    nie wspominając że w co najmniej 2 sytuacjach filmujący też nie był święty
    pzdr
    GL

  • 13. Data: 2012-02-25 12:31:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Feb 2012 09:26:24 +0100, Ghost napisał(a):
    > Skad wiesz przez ile lat, z ilu samochodow

    samochod to mysle jeden - no, sa dwie scenki z innej kamery, tam odstep 16
    dni.

    >i jak czesto jezdzacych sa te zapisy?
    > 1. To ewidentnie wieksze auta, czyli nie z pracy do pracy.

    No, moze np wozic ekipe budowlana do pracy i z pracy, i jeszcze kurs do
    hurtowni. Ale moze byc i kursowy busik i jezdzi 15h dziennie.

    > 2. Co najmniej jeden rok, jesli nie wiecej - przyroda pokazuje wszystkie
    > cztery pory roku.

    Owszem, co najmniej rok ... ale ja sobie nie przypominam takich scenek z
    dluzszego okresu czasu. Ale ja na zachodzie mieszkam :-)

    Aczkolwiek, wpisalem w allianz direct kierowce 40 lat, 4 lata bez wypadku,
    30% znizki, ford 1.8, i sie okazalo ze we Wroclawiu OC kosztuje 858zl, w
    Lublinie (20-109) 660zl, a w Motyczu (21-030) pod lublinem 626 zl.

    ciekawe :-)

    J.

  • 14. Data: 2012-02-25 13:08:30
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-24 23:37, J.F. pisze:

    > No nie wiem. Cwierc to owszem - zdarza sie, cwierc to mnie juz nawet nie
    > bulwersuje.
    > Ale z zarejestrowaniem polowy to mialbym klopot, bo raczej tego nie widuje.

    Tym bardziej, ze ponad polowa tych filmikow nie pochodzi z Lublina. Poza
    tym, patologia taka sama jak wszedzie, a moze nawet mniejsza (25 lat
    doswiadczen za kierownikiem). Pewnie linkodawca z Radomia, co to w
    Warszawie lezy, stad te kompleksy co do "zapyzialej wioski", wszak
    wiekszego miasta od Lublina, po prawej stronie Wisly chyba nie znam :/
    --
    go!

  • 15. Data: 2012-02-25 13:11:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.02.2012 13:08, go! pisze:
    > Pewnie linkodawca z Radomia, co to w
    > Warszawie lezy, stad te kompleksy co do "zapyzialej wioski"

    ROTFL! Snij dalej.

  • 16. Data: 2012-02-25 13:16:03
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.02.2012 00:37, J.F. pisze:

    > No nie wiem. Cwierc to owszem - zdarza sie, cwierc to mnie juz nawet nie
    > bulwersuje.
    > Ale z zarejestrowaniem polowy to mialbym klopot, bo raczej tego nie widuje.

    Troche jezdze, a takich lunatykow, jakich widac na tym filmie, nigdy
    tylu nie spotkalem. Ale w tamte rejony sie nie zapuszczam.

  • 17. Data: 2012-02-25 14:11:53
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-25 12:11, neoniusz pisze:

    > ROTFL! Snij dalej.

    No chyba w Amsterdamie sie nie urodziles?
    Chociaz? kto wie?
    --
    go!

  • 18. Data: 2012-02-25 19:10:26
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-25 00:21, Qlfon wrote:

    > Nie dramatyzujcie:) Kompilacja jak każda inna. Jeżdżąc po całej Polsce
    > można zrobić taką samą. Ot, takie :"the best off...";)

    Sorry, ale w mojej karierze takich jaj nie widziałem jeszcze :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 19. Data: 2012-02-25 19:18:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 25 Feb 2012 19:10:26 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik
    <g...@...lesie> wrote:

    >Sorry, ale w mojej karierze takich jaj nie widziałem jeszcze :-)

    Może mało jeździsz. Niejaki Krzysztof P., kiedyś pisał na pms,
    zamieszcza filmy na YT. On takie akcje ma chyba codziennie. A wy się
    podniecacie składką z conajmniej dwóch lat.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2012-02-25 19:33:48
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-25 19:18, jerzu wrote:

    > Może mało jeździsz.
    > Niejaki Krzysztof P., kiedyś pisał na pms,
    > zamieszcza filmy na YT. On takie akcje ma chyba codziennie. A wy się
    > podniecacie składką z conajmniej dwóch lat.

    Dużo pewnie nie. Ale nie kojarzę, aż takich akcji z ostatnich powiedzmy
    5-ciu lat. A może po prostu ich nie zauważam i nie zwracam uwagi ? Albo
    odruchowo unikam jak "widzę co się święci" ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik