  • 21. Data: 2012-02-25 20:54:13
    Temat: Re: piątkowy Lublin
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    neoniusz napisał(a):
    > Gosc ma szczescie czy w tej zapyzialej wiosce wszyscy tak cudownie jezdza?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=wImHN0--2Ac
    To powinno być pod tytułem "Ruskie chwalicie a swoich nie znacie" :D
    --
    Krzysiek

  • 22. Data: 2012-02-25 22:22:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-02-25 00:59, yabba wrote:

    > To ostatnie Tico - ciekawe dlaczego go zarzuciło? Do skręcającego Seata
    > było jeszcze dużo miejsca. Jakby hamował spokojniej, to nic by się nie
    > stało.

    Hamulce zrobione po taniosci albo moze na tej samej osi opony z dwoch
    roznych tysiacleci i 5mm roznica w biezniku. Ale tez mozliwe ze po
    prostu ruszyl kierownica bojac sie ze wjedzie w tylek i chcial uciec
    lekko w bok, tylko mu nie wyszlo.

    --

    memento lorem ipsum

  • 23. Data: 2012-02-25 22:23:43
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-02-25 19:18, jerzu wrote:

    > Może mało jeździsz. Niejaki Krzysztof P., kiedyś pisał na pms,
    > zamieszcza filmy na YT. On takie akcje ma chyba codziennie. A wy się
    > podniecacie składką z conajmniej dwóch lat.

    Mozesz rzucic linka, bo chyba nie kojarze profilu na yt?

    --

    memento lorem ipsum

  • 24. Data: 2012-02-25 23:29:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > dni.

    > No, moze np wozic ekipe budowlana do pracy i z pracy, i jeszcze kurs do
    > hurtowni. Ale moze byc i kursowy busik i jezdzi 15h dziennie.

    > Owszem, co najmniej rok ... ale ja sobie nie przypominam takich scenek z
    > dluzszego okresu czasu. Ale ja na zachodzie mieszkam :-)
    >
    > Aczkolwiek, wpisalem w allianz direct kierowce 40 lat, 4 lata bez wypadku,
    > 30% znizki, ford 1.8, i sie okazalo ze we Wroclawiu OC kosztuje 858zl, w
    > Lublinie (20-109) 660zl, a w Motyczu (21-030) pod lublinem 626 zl.

    Jednoznaczne.

  • 25. Data: 2012-02-25 23:54:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 25 Feb 2012 22:23:43 +0100, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or

    http://www.youtube.com/user/kszysiek73

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2012-02-26 08:41:52
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    g> wrote:

    > http://www.youtube.com/user/kszysiek73

    I czasem wyciąga błędne wnioski:

    http://www.youtube.com/watch?v=uxy17tm9OYM&feature=p
    layer_detailpage

    Kojarze ten fragment drogi w Krakowie. To co gość w bmw robi, to omija
    ztcp zapadniętą mocno studzienkę - ale intepretacja: "najechał mnie" :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 27. Data: 2012-02-26 08:47:45
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-25 19:18, jerzu wrote:

    > Może mało jeździsz. Niejaki Krzysztof P., kiedyś pisał na pms,
    > zamieszcza filmy na YT. On takie akcje ma chyba codziennie. A wy się
    > podniecacie składką z conajmniej dwóch lat.

    Przejrzałem te filmy o ktorych wspominasz. Sorry, ale jest to coś
    zupełnie innego niż filmy z początku tematu.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 28. Data: 2012-02-26 10:12:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Feb 2012 23:29:12 +0100, Ghost napisał(a):

    > Jednoznaczne.

    Tak calkiem jednoznaczne to nie.
    cholera wie jak Allianz to kalkuluje - bierze wyniki rzeczywiste, czy z
    sufitu: miasto ponad pol miliona, ponizej pol mln, ponizej 25 tys.
    a to nawet nie allianz, tylko direct.

    a moze styl jazdy gorszy, ale wypadkow mniej, a nawet jesli wiecej, to
    tansze ?

    J.

  • 29. Data: 2012-02-26 13:51:17
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-26 09:12, J.F. pisze:

    > Tak calkiem jednoznaczne to nie.

    Raczej chodzi o nasilenie ruchu, a moze ilosc zarejestrowanych pojazdow?
    W Motyczu Dolnym mniejsze niz w Lublinie, a w Lublinie mniejsze niz we
    Wroclawiu

  • 30. Data: 2012-02-26 15:42:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 12:51:17 +0000, go! napisał(a):
    > Raczej chodzi o nasilenie ruchu, a moze ilosc zarejestrowanych pojazdow?
    > W Motyczu Dolnym mniejsze niz w Lublinie, a w Lublinie mniejsze niz we
    > Wroclawiu

    spodziewalbym sie ze ci z Motycza to duzo jezdza po Lublinie, a patrzac na
    ten filmik - dojazd do Lublina jest chyba bardziej niebezpieczny niz
    wroclawskie korki :-)

    J.