  • 1. Data: 2009-03-21 19:09:33
    Temat: pilot an kabelku do mp3 creative i sony
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Witam.
    Posiadam creative zen z dyskiem 20 gigowym. Nie mam jednak do niego pilota
    na kabelku jaki na pewno byłyby przydatnym. Posiadam jednak pilota od
    sprzetu innego producenta ale z identycznie wygladajacym wtykliem (jack
    mini polaczony plaska wtyczka z kilkoma (chyba czterema pinami). Problem w
    tym z creative ten pilocik nie dziala. Podejrzewam inny uklad polaczeń
    pinów. Czy da sie toto przerobić aby zadzialalo z moim crreativem?
    Gdzie ewntualnie szukac ukladu PIN dla tego pilota i pilota Sony.

    ***ERA****
    aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei

  • 2. Data: 2009-03-23 08:58:24
    Temat: Re: pilot an kabelku do mp3 creative i sony
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    Użytkownik "xxxx" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pinów. Czy da sie toto przerobić aby zadzialalo z moim crreativem?
    > Gdzie ewntualnie szukac ukladu PIN dla tego pilota i pilota Sony.

    Szczerze wątpię żeby to działało z pilotem innego producenta.
    Z pinami nie ma zadnej filozofii bo wszedzie bedzie tak samo.
    3 pierwsze liczac od strony kabelka to sygnal audio (masa i 2 kanały)
    a czwarty to złącze sygnałowe. Piloty zazwyczaj działają tak, że zwierają
    złącze sygnałowe do masy przez odpowiednia rezystancję i po tym urządzenie
    rozpoznaje jaki przycisk nacisnąłeś. Jeśli pilot ma coś więcej np. jakiś
    wyświetlacz
    to szanse zadziałania są jeszcze mniejsze bo pilot taki komunikuje się z
    urządzeniem
    w sobie tylko wiadomy sposób poprzez 1-wire tudzież inny podobny sposób.

    bhk

  • 3. Data: 2009-03-24 21:31:48
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 23 marzec 2009 roku (poniedziałek) gdy o godz. 9:58, wszystkim znany
    *bhk* napisał(a):

> [...]

    > urządzeniem
    > w sobie tylko wiadomy sposób poprzez 1-wire tudzież inny podobny sposób.

    NOo to klops tym bardziej iż pilocik sony jest z wyświetlaczem .
    Trzeba w takim razie sobie ten temacik odpuścić.
    Dzięki za odpowiedź

  • 4. Data: 2009-03-24 21:34:35
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    *bhk* napisał(a):

> [...]

    > bhk

    NOo to klops tym bardziej iż pilocik sony jest z wyświetlaczem .
    Trzeba w takim razie sobie ten temacik odpuścić. Dziwi mnie tylko to co
    napisałeś o tych pinach. Czy aby audio nie leci po mini jacku.. Masa też. W
    takim razie do czego beda dodatkowe cztery piny na prtzylegaącym do jacka
    listku.

    Pzdr