eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyplanowane wprowadzenie opłat za przejazd A4 w granicach aglomeracji › Re: planowane wprowadzenie opłat za przejazd A4 w granicach aglomeracji
  • Data: 2010-06-23 21:58:38
    Temat: Re: planowane wprowadzenie opłat za przejazd A4 w granicach aglomeracji
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-23 09:28, Gabriel'Varius' pisze:

    > http://polskalokalna.pl/wiadomosci/slaskie/katowice/
    news/burza-wokol-nowych-oplat-za-przejazd-a4,1496433

    > "Działające m.in. w aglomeracji katowickiej Stowarzyszenie Moje Miasto
    > wystosowało do premiera Donalda Tuska specjalny list, w którym wyraża
    > swój sprzeciw wobec planowanego przez Ministerstwo Infrastruktury
    > wprowadzenia opłat za przejazd autostradą A4 w granicach aglomeracji.
    (...)

    Walka z tym jak widzę się zaostrza (i dobrze). Nie mogę teraz tego
    znaleźć, ale w Warszawie i najbliższych okolicach nie ma jeszcze żadnej
    obwodnicy (autostrady/ekspresówki) a już się pojawiły doniesienia o
    tym, że w granicach aglomeracji mają być płatne. W-wa i okoliczne
    gminy już stwierdziły, że akceptacji na to nie ma, i ruchu na lokalne
    drogi nie wpuszczą. Mam nadzieję, że ktoś pójdzie po rozum do głowy.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.