  • 11. Data: 2009-09-02 19:32:28
    Temat: Re: play
    Od: i...@p...pl

    > Witam.
    > Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po
    > włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

    Bo Play się uparł, że tak jest lepiej dla niego i klienta...i co mu zrobisz?
    Spróbuj może zapytać o to "ulepszenie" rzecznika Play:
    http://tinyurl.com/ml7npp

    Ircys

  • 12. Data: 2009-09-02 19:51:22
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "ZeN" napisał w wiadomości news:h7mfb7$o5l$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "uśmiechnięta_daria:D" napisała w wiadomości
    >
    > zajrzyj tu:
    > http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/informacja-o-prob
    ie-polaczenia/index.html
    > jak Ci to przeszkadza to telefon do konsultanta i każ to wyłączyć... :)

    jak to włączałem u siebie to była jeszcze taka opcja na
    http://web.playmobile.pl
    teraz już uprościli (czyt. zlikwidowali możliwość wyłączenia samemu)
    zresztą nie tylko tego, była też możliwość zablokowania sms premium ;(
    teraz trzeba się wykłócać u konsultanta...

  • 13. Data: 2009-09-03 07:07:06
    Od: W <a...@o...pl>

    Chris wystukał, co następuje:

    > A czy to źle?

    Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w
    telefonie i pobiera numer z ksiażki (;

  • 14. Data: 2009-09-03 08:11:09
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    > Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w
    > telefonie i pobiera numer z ksiażki (;
    Napisałam do BOK Play i odpowiedź mnie poraziła:)

    Dlaczego gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po
    włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0? W takim
    przypadku numer nie łączy się z wpisem do książki telefonicznej. W innych
    sieciach nie ma takich "atrakcji". Status zamknięcia: 02-09-2009 Data
    zamknięcia: 02-09-2009

    Komentarz zamknięcia:
    Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony
    internetowej 2 września 2009 r., dotyczące informacji o próbie połączenia. W
    odpowiedzi uprzejmie informujemy, że ze względu na specyfikę działania
    usługi "Informacja o nieodebranym połączeniu" do Abonentów i Użytkowników
    wysyłana jest wiadomość PUSH, zawierająca numer telefonu osoby dzwoniącej,
    której nie można zapisać w pamięci telefonu, ani z której nie ma możliwości
    skopiowania numeru MSISDN. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu
    z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub
    dzwoniąc pod numer 790 500 500. Informujemy o możliwości skorzystania z
    szybkiej i wygodnej formy doładowania na stronie
    www.doladowania.playmobile.pl. Z poważaniem Marzena Puzyrewska konsultant
    back office ds. obsługi klienta
    Czyli zero konkretnej odpowiedzi za to zachęcają do dalszych pytań, a potem
    znowu odpowiedź nijaka. I tak pewnie w kółko. Czy oni mają "użyszkodników"
    za kretynów?

  • 15. Data: 2009-09-03 15:51:02
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Wrz, 10:11, uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu> wrote:

> [...]

    > znowu odpowiedź nijaka. I tak pewnie w kółko. Czy oni mają "użyszkodników"

    Mamy to samo :)
    Całkiem niedawno reklamowalismy, że nie działają nam połączenia
    wideo.
    W odpowiedzi dostaliśmy: "dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane...
    ...dotyczące aktywacji polecenia zapłaty...pitu, pitu..."
    Ten typ tak ma. Na trzeźwo chyba nie pracują :)

    Ircys