    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: płyn do spryskiwaczy BP
    Date: Mon, 25 Jan 2010 01:19:30 +0100

    news:0baol5dil77bfnfhjvg5nigu5jor7o1fmp@4ax.com...

    > Skoro da rade przy -30, to czemu pisza na nim -22 ? :-)
    >
    > A Tesco .. rok temu mieli dobry i tani plyn.
    > Teraz "firmowy tesco" jest z glikolem, ale tylko -17.
    > Maja tez jakis inny tani, -22, ale sie nie sprawdzil nawet przy -10 ..

    Bo w zasadzie nie da się zrobić dobrego płynu do szerokiego zakresu
    temperatur. Te do najniższych, przy wyższych będą rozmazywały się na oknie,
    te do wyższych, nawet jeśli nie zamarzną będą odparowywać za szybko i lód
    pojawi się na szybie po spryskaniu. W zasadzie powinny być różne płyny np.
    do zakresów -10 -17; 17-25; -25-35 itp. Ale wśród tych, które są dostępne sa
    lepsze i gorsze a także bardzo złe. Lepiej wydac parę złotych więcej np. na
    orlenowski "Sylen", z którym nigdy nie miałem problemów, niż zastanawiać się
    co w danym momencie znajduje się przed przednią szybą ;-)

    --
    Yogi(n)