  • 81. Data: 2011-01-05 10:44:41
    Temat: Re: płyny do spryskiwaczy
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <> napisał w wiadomości ...

    > IMHO się popsuł..

    zdecydowanie - teraz zamarza na szybie przy -10 st C :(

  • 82. Data: 2011-01-05 22:52:35
    Od: John Doe <j...@d...com>

    On 2011-01-02, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Adixol 13zl/5l
    >
    > http://sklep.organika.com.pl/index_pduzy.php?prid=0f
    a0fa568f

    > Jak zamawiasz za bodaj 100zl to masz wysylke za darmo i jeszcze
    > wybierasz sobie gratis dosc fajny.
    >
    > Najlepszy stosunek ceny do jakosci IMHO. W sklepach tego nie widzialem.
    > Kiedys byl na stacjach, ale chyba byl za dobry i za tani.

    Zerknijcie zatem do Biedronki. Płyn zimowy Aura jest robiony przez Organikę.
    Nie wiem czy skład jest taki sam, ale w zeszłym roku lałem go i nie zamarzał.

    --
    Jarod

  • 83. Data: 2011-01-07 20:00:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> wrote in message

    > Nie. Mówimy o tym :
    >
    > http://www.sonax-polska.pl/p,sonax_xtreme_zimowy_ply
    n_do_spryskiwaczy___koncentrat,210,36.html

    > Co do ceny to lekko przesadziłem ;-) Wydawało mi się, że jest tańszy -
    > rzeczywiście płaciłem za niego coś koło 17 PLN.

    Ciekawe czy to ten sam myk co w amerykańskim RainX.