    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Date: Sun, 18 Dec 2011 01:02:28 +0100
    Sender: Myjk <>

    Sat, 17 Dec 2011 21:19:30 +0100, Kuba (aka cita)

    > te same pare lat temu, o pare lat temu rok później, i pare lat temu dwa lata
    > później i 2 lata temu, i rok temu i w tym roku - ciągle słysze to samo. LPG
    > przestanie sie opłącac bo podrożeje.

    Cóż, nadal w PL odprawia się druciarstwo z instalacjami gazowymi (i nie
    tylko), stąd sporo z nimi kłopotów. Dobre i dobrze założone instalacje są
    drogie, co za tym idzie rzadko zakładane. Ponadto, jazda na LPG jest
    upierdliwa, bo trzeba często tankować toteż wielu się zastanowi zanim
    zmieni. Ja kupiłem Diesla, bo przejeżdżam na baku blisko 700km w mieście,
    nie żałując wcale gazu.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*