    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Date: Sun, 18 Dec 2011 21:03:03 +0100

    Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:jclg5v$tff$1@news.task.gda.pl...

    > Słucham ??
    > Masz jak najbardziej wpływ.
    > Zainstalują Ci to co będziesz chciał, jeśli wiesz co chcesz.

    No właśnie.
    Czyli najpierw musisz dowiedzieć się że jest kiepska, czasem na sobie, a
    potem próbować następnej, która również może okazać się kiepska.
    Podziękował za taki sposób zapewnienia jakości, od wykonywania testów
    podzespołów to jest producent samochodu.
    Takoż następnym razem wolałem kupić gotowy produkt zamiast druciarstwa,
    czyli turbodiesla z długą gwarancją i od tego momentu nie mam kłopotów z
    doktoryzowaniem się z podzespołów zastosowanych w moim samochodzie.