  • Data: 2011-12-19 21:49:03
    Temat: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-18 14:22, Cavallino pisze:

    > No właśnie.
    > Ale nie oni muszą wiedzieć, która jest działająca, a która nie, a tylko
    > taką udaje.
    > To gazownik powinien to wiedzieć i sprzedawać wyłącznie pewne zestawy,
    > albo przynajmniej informować klienta o możliwych problemach.
    > Inaczej to druciarstwo, a nie żadna alternatywa na cokolwiek.

    Ależ moim zdaniem to oni doskonale wiedzą która będzie bezproblemowa,
    tylko że jak większości Polaków zaproponują ją to ich zegnie wpół cena ;)
    Z drugiej strony to co ja sobie wybrałem do zamontowania w W-wie nie
    chcieli zamontować poniżej 5kzł (do V6) natomiast wystarczyło odjechać
    tylko 50km od W-wy do Nasielska i zamontowało się to samo, spokojnie za
    4kzł ;)

    Pozdrawiam !