eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypo dieslu teraz gaz ... › Re: po dieslu teraz gaz ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "PM" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Date: Thu, 22 Dec 2011 13:24:00 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 51
    Message-ID: <jcv7gm$l2g$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jcik1d$s3q$1@news.task.gda.pl> <jcio5f$efn$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...org> <jcitgf$np$1@inews.gazeta.pl>
    <1vwrqtghen60y$.dlg@myjk.org> <jck4d9$sn0$1@inews.gazeta.pl>
    <4eed96fc$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <7164o4hgplo4$.18705r9fzfr1y.dlg@40tude.net>
    <c1.01.3T78wK$0hr@mike.oldfield.org.pl>
    <g1q5v55296bx.1c2qumr19ck9k$.dlg@40tude.net>
    <jcrsbk$26q$1@inews.gazeta.pl>
    <uxq3cby4ca81$.exzin8khdnp6$.dlg@40tude.net>
    <jctj59$qml$1@news.icpnet.pl>
    <1...@4...net>
    <jcul5v$eks$1@mx1.internetia.pl> <jcuu63$smk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-62-233-157-194.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1324556630 21584 62.233.157.194 (22 Dec 2011 12:23:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Dec 2011 12:23:50 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421870
    [ ukryj nagłówki ]

    >>zapomniałem że w parownikach I gen. była taks śrubka biegu jałowego -
    >>czyli stałe podawnie gazu.
    >
    > Chyba sie mylisz - bez podcisnienia parownik nie mial prawa podawac gazu.
    > To mi nawet na pierwszym przegladze sprawdzali.

    bardzo byćmoże że mi sie pomyliło
    w kazdym razie były dwie śruby i ja je sobie wyobrażam tak:

    wydatek=a*f(podciśnienia)+b
    - śruba "a"
    - śruba "b"

    ale móże było tak:
    wydatek=a*f(podciśnienia)+b*f2(podciśnienia)

    > I to jest bardzo rozsadny wymog - nie moze byc tak ze z wlaczonym zaplonem
    > gaz leci, leci, leci ... az w koncu wybucha.

    no tak.
    to może f2 miała wartości 0 albo 1 ?


    > Przy czym akurat na jalowych obrotach problemu nie ma - podcisnienie jest
    > duze. Potem cos kombinowali zeby go zastapic elektroniczna jednostka
    > sprawdzajaca czy sie silnik kreci.

    można było mierzyć napięcie akumulatora.

    >>>> ale w sumie gdyby tak dać b.cienki przewód z gazem na stałe podpięty za
    >>>> przepustnicą?
    >>>> + oczywiście główny dolot LPG bez zwężki przed przepustnicą.
    >>
    >>> Jakaś zwężka zawsze musi być, bo coś musi wygenerować podciśnienie
    >>> zależne
    >>> od przepływu powietrza
    >
    >>za przepustnicą zawsze będzie podciśnienie, a za zamknięta przepustnica to
    >>już całkiem.
    >
    > Dlatego zwezka w gazniku jest przed przepustnica.
    >
    no wiesz jak by była za to by do silnika leciało 100% LPG ;-) na idlu a wraz
    z jej otwarciem coraz mniej - czyli zupełnie odwrotnie niż powinno.
    -czy na n>idle (uchylona przepustnica) potrzebna jest zwężka? - raczej nie.
    kłopot jest przy zmknietej - stad myśl żeby dać wężyk z dyszką za
    przepustnicą - ale wtedy najprawdopodobniej nie byłoby dostatecznego
    podciśnienia na parowniku..

    zresztą po co wymyslać proch jeszcze raz ;-)))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: