eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypo dieslu teraz gaz ... › Re: po dieslu teraz gaz ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
    eed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jcik1d$s3q$1@news.task.gda.pl> <jcio5f$efn$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...org> <jcitgf$np$1@inews.gazeta.pl>
    <1vwrqtghen60y$.dlg@myjk.org> <jck4d9$sn0$1@inews.gazeta.pl>
    <4eed96fc$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <7164o4hgplo4$.18705r9fzfr1y.dlg@40tude.net>
    <c1.01.3T78wK$0hr@mike.oldfield.org.pl>
    <g1q5v55296bx.1c2qumr19ck9k$.dlg@40tude.net>
    <jcrsbk$26q$1@inews.gazeta.pl>
    <uxq3cby4ca81$.exzin8khdnp6$.dlg@40tude.net>
    <jctj59$qml$1@news.icpnet.pl>
    <1...@4...net>
    <jcul5v$eks$1@mx1.internetia.pl> <jcuu63$smk$1@inews.gazeta.pl>
    <jcv7gm$l2g$1@mx1.internetia.pl> <jcvig6$7ui$1@inews.gazeta.pl>
    <jcvr1d$r4v$1@news.icpnet.pl>
    Date: Thu, 22 Dec 2011 21:17:58 +0100
    Message-ID: <m6vpuoc4uc8n$.vyekmqwnmv52$.dlg@40tude.net>
    Lines: 28
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.134.119
    X-Trace: 1324585079 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1228 83.25.134.119:2471
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421940
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 22 Dec 2011 18:56:58 +0100, nazgul wrote:

    >> Potrzebna - to ciagle jest instalacja podcisnieniowa i podcisnienie
    >> zalezne od przeplywu jest potrzebne zeby podac wlasciwa ilosc gazu. Tak
    >> samo zreszta dziala gaznik i zwezka jest jego czescia - dopiero wtrysk
    >> to zmienia.
    >
    > ha! przecież cały dolot jest jedną wielką zwężką i nawet jak nie ma
    > założonego LPG to w dolocie jest podciśnienie.

    Bardzo nieduże i niestabilne.

    Zresztą stąd gazownicze patenty z przytykaniem, albo obracaniem ssaka
    powietrza tyłem/bokiem do kierunku wpływu powietrza, albo chowanie go w
    dziwnych miejscach komory silnika.
    Po to żeby to podciśnienie było bardziej stabilne.

    Bo bez tych patentów bywa tak, że instalacja wystrojona dobrze w warsztacie
    zaczyna żyć własnym życiem podczas jazdy, w zależności od prędkości,
    obrotów albo siły i kirunku wiatru.

    Drugi problem to to że dolot bywa dość skomplikowany. Komory rezonansowe i
    różne dziwne kształty mające za zadanie generowanie (albo znoszenie) drgań
    - albo w celu zmniejszenia hałasu, albo zwiększenia wydajnośći.

    To nie jest taki prosty przepływ laminarny, tam się robią węzły fali
    stojącej, przemieszczają się w zależności od parametrów pracy silnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: