-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
eed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.n
eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jcik1d$s3q$1@news.task.gda.pl> <jcio5f$efn$1@inews.gazeta.pl>
<1...@m...org> <jcitgf$np$1@inews.gazeta.pl>
<1vwrqtghen60y$.dlg@myjk.org> <jck4d9$sn0$1@inews.gazeta.pl>
<4eed96fc$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<7164o4hgplo4$.18705r9fzfr1y.dlg@40tude.net>
<c1.01.3T78wK$0hr@mike.oldfield.org.pl>
<g1q5v55296bx.1c2qumr19ck9k$.dlg@40tude.net>
<jcrsbk$26q$1@inews.gazeta.pl>
<uxq3cby4ca81$.exzin8khdnp6$.dlg@40tude.net>
<jctj59$qml$1@news.icpnet.pl>
<1...@4...net>
<jcul5v$eks$1@mx1.internetia.pl> <jcuu63$smk$1@inews.gazeta.pl>
<jcv7gm$l2g$1@mx1.internetia.pl> <jcvig6$7ui$1@inews.gazeta.pl>
<jcvr1d$r4v$1@news.icpnet.pl>
Date: Thu, 22 Dec 2011 21:17:58 +0100
Message-ID: <m6vpuoc4uc8n$.vyekmqwnmv52$.dlg@40tude.net>
Lines: 28
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.134.119
X-Trace: 1324585079 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1228 83.25.134.119:2471
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421940
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 22 Dec 2011 18:56:58 +0100, nazgul wrote:
>> Potrzebna - to ciagle jest instalacja podcisnieniowa i podcisnienie
>> zalezne od przeplywu jest potrzebne zeby podac wlasciwa ilosc gazu. Tak
>> samo zreszta dziala gaznik i zwezka jest jego czescia - dopiero wtrysk
>> to zmienia.
>
> ha! przecież cały dolot jest jedną wielką zwężką i nawet jak nie ma
> założonego LPG to w dolocie jest podciśnienie.
Bardzo nieduże i niestabilne.
Zresztą stąd gazownicze patenty z przytykaniem, albo obracaniem ssaka
powietrza tyłem/bokiem do kierunku wpływu powietrza, albo chowanie go w
dziwnych miejscach komory silnika.
Po to żeby to podciśnienie było bardziej stabilne.
Bo bez tych patentów bywa tak, że instalacja wystrojona dobrze w warsztacie
zaczyna żyć własnym życiem podczas jazdy, w zależności od prędkości,
obrotów albo siły i kirunku wiatru.
Drugi problem to to że dolot bywa dość skomplikowany. Komory rezonansowe i
różne dziwne kształty mające za zadanie generowanie (albo znoszenie) drgań
- albo w celu zmniejszenia hałasu, albo zwiększenia wydajnośći.
To nie jest taki prosty przepływ laminarny, tam się robią węzły fali
stojącej, przemieszczają się w zależności od parametrów pracy silnika.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.11 21:51 Adam Płaszczyca
- 23.12.11 03:48 MarcinJM
- 23.12.11 19:44 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław