  • 1. Data: 2015-06-19 11:45:44
    Temat: podpis kwalifikowany jako bonus przy abonamencie
    Od: n...@p...pl

    witam... nie potrzebuję nowego aparatu telefonicznego,
    ale przymierzam się do zakupu podpisu kwalifikowanego

    oferta (wartego powiedzmy 300zł) podpisu kwalifikowanego
    np. "za złotówkę" ucieszy mnie o wiele bardziej niż np.
    jakiś wypasiony telefon za 1.000zł w ofercie "za złotówkę"

    pytanie: czy którykolwiek z operatorów gsm ma w swojej
    ofercie dla firm jakąś zniżkę na podpis kwalifikowany?

  • 2. Data: 2015-06-19 14:27:45
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-06-19 o 11:45, n...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > pytanie: czy którykolwiek z operatorów gsm ma w swojej
    > ofercie dla firm jakąś zniżkę na podpis kwalifikowany?

    Mam taką propozycję - kup w abonamencie telefon wart 1000 PLN. Ja go
    potem od Ciebie odkupię za - niech stracę - 400 PLN. Za tą gotówkę
    kupisz sobie podpis i jeszcze parę złotych Ci zostanie :)